مطالب مرتبط:
پاسخ خوب وزیر ارتباطات در مورد مسئله vpn ها | پیش از فیلترشکن، کیفیت و ثبات اینترنت همراه باید بهبود یابد
حضور نمایندگان 23 کشور در نشست دیپلمات های جوان بریکس پلاس
نگاه ناسیونالیستی اعراب به ایران مانع بهبود روابط است
نشست بریکس در حوزه فناوری نانو در روسیه برگزار شد
برای ارزشمندکردن زندگی به این 3 سوال جواب دهید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 10:102024-08-30سياسي

شهرهای بریکس برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان همکاری کنند


رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان ظرفیت ها و چالش های شهری تهران و ضرورت شناخت چالش های شهری، از شهرهای عضو بریکس خواست برای بهبود کیفیت زندگی شهرهای بریکس همکاری کنند.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان ظرفیت ها و چالش های شهری تهران و ضرورت شناخت چالش های شهری، از شهرهای عضو بریکس خواست برای بهبود کیفیت زندگی شهرهای بریکس همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران، رییس شورا در مجمع دستور کار اقلیمی بریکس در شرایط کنونی در مسکو با حضور نمایندگانی از اعضا، به منظور ایجاد همکاری های بیشتر میان شهرهای بریکس بر شناخت چالش های آن ها تاکید کرده و اظهار داشت: برای ایجاد همکاری های بیشتر بین شهرهای بریکس ابتدا باید آن ها و چالش های مهمشان را شناخت و سپس به حل آن ها همت گماشت.

چمران با بیان اینکه تهران شهری بزرگ با جمعیتی بیش از 12 میلیون نفر با آب و هوای متعادل که در دامنه کوه های البرز قد برافراشته است، گفت: تهران قدیم یک باغ شهر کوچک خوش آب و هوا بوده ولی امروزه شهر یا ابر شهری بزرگ با زیبایی ها و کاستی های فراوان خود است، در تهران امروز از باغ ها و بوستان های زیبای قدیم خبری نیست و مردم آن عموماً در اکثر روزهای سال از هوای سالم و پاک برخوردار نیستند و در پاییز و زمستان پدیده وارونگی هوا بر شدت آلودگی آن می افزاید.


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر تهران - بریکس - رییس شورای اسلامی شهر - کیفیت زندگی - همکاری - شورای اسلامی شهر
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای بریکس برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان همکاری کنند

شهرهای بریکس برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان همکاری کنند