مطالب مرتبط:
بحران زندان و زندانی در انگلیس/فیلم
بحران زندان و زندانی در انگلیس/فیلم
خاقانی: صد خانواده در حال انتقال ثروت ایران هستند! سناریوهای قیمت بنزین را به نظرسنجی عمومی بگذارید / می توانیم نفت و گاز را پشتوانه ریال کنیم / نگرانی انگلیس از موفقیت پزشکیان! دولت سیزدهم جراحی اقتصادی را اشتباهی انجام داد
درخواست 37 قانون گذار انگلیس درباره توقف فروش قطعات اف35 به رژیم اسراییل
درخواست نمایندگان انگلیس برای توقف فروش قطعات اف -35 به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 08:152024-09-18بين الملل

درخواست دانشگاه های انگلیس از دولت برای حل بحران مالی


در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، دانشگاه های انگلیس درخواست هایی را از دولت مطرح کرده اند تا از این طریق بتوانند تا حدودی مشکلات مالی خود را پشت سر بگذارند.

- در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، دانشگاه های انگلیس درخواست هایی را از دولت مطرح کرده اند تا از این طریق بتوانند تا حدودی مشکلات مالی خود را پشت سر بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، این نهادهای عالی آموزشی خواستار افزایش شهریه دانشجویان و بودجه دولتی برای پر کردن خلا مالی شده اند.

هزینه تحصیل برای دانشجویان در انگلستان و ولز 9250 پوند است؛ در حالی که در اسکاتلند شهریه برای اکثر دانشجویان اسکاتلندی رایگان است اما برای سایر دانشجویان حدود 9 هزار پوند است.

پیشنهاداتی که توسط رسانه ها مشاهده شده، نشان می دهد که بودجه برای هر دانشجو باید به 12000 تا 13000 پوند برسد؛ با این حال این دانشگاه ها گفته اند که این درخواست لزوما به معنای افزایش هزینه ها به این مقدار نیست چرا که در این صورت هزینه ها رشدی 40 درصدی خواهد داشت.

پروفسور دیم سالی مپستون، مدیر نهاد دانشگاه های انگلستان که 140 دانشگاه را زیر نظر دارد، درباره این درخواست می گوید: آنچه ما از دولت جدید خواستیم، فرصتی برای نگاه درست به ترتیبات بودجه برای شهریه ها و دانشجویان است.


برچسب ها: دانشگاه های انگلیس - دانشگاه ها - دانشجویان - دانشجو - دانشگاه - درخواست - مشکلات مالی
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانشگاه های انگلیس از دولت برای حل بحران مالی

درخواست دانشگاه های انگلیس از دولت برای حل بحران مالی