مطالب مرتبط:
تخصیص 600 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل
گردشگری انبوه و مدیریت شب امتحانی| از کمبود سوخت تا قفل شدن راه ها
خبر خوب گردشگری ؛ وزیر راه: پنج میلیون زائر وارد مشهد شدند
تصویب راه اندازی رشته راهنمای گردشگری در هنرستان پسرانه مرودشت فارس
بخش خصوصی راه نجات گردشگری ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 19:052024-09-05اقتصادي

وقتی راه آهن، صنعت گردشگری یزد را زمین می زند


استاندار گفته طرح های بزرگ استان به آقای عارف معاون اول رییس جمهور اعلام شده و قراره با حضور رییس جمهور یا معاون وی در آینده نزدیک به بهره برداری برسه    و قتی راه آهن، صنعت گردشگری یزد رو زمین می زنه  رجایی فرد، نایب رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان گفته در سال های گذشته روزانه چهار رام قطار ترنست در مسیر یزد تردد داشته که در مجموع روزانه 2 هزار مسافر جابه جا می شده، اما در حال حاضر ظرفیت ریلی ما یک روز در میون 200 نفره.

  حق تفت را در فرمانداری ویژه شدن ضایع نکنید  بعد از اعتراض امامان جمعه مهریز و بافق// حالا امام جمعه تفت هم گفته حق تفت باید ادا بشه و نماینده تفت و میبد باید پیگیر فرمانداری ویژه برای این شهرستان باشه    یزد یکی از مقاصد اصلی اتباع افغانی در زابل روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشته اتباع افغانی گروه گروه در ترمینال زابل به مقصد یزد، مشهد، کرمان و تهران سفر می کنن و نمایندگان مجلس هم پیگیر حضور بی ضابطه این اتباع در زابل نیستن.

   یزدی ها بیشتر از هر استان دیگر به خارج رفته اند  براساس گزارش یک پیمایش منتشر شده مردم یزد با 18 درصد سفر خارجی، رتبه اول را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها: فرمانداری ویژه - اتباع افغانی - صنعت گردشگری - گردشگری یزد - روزنامه جمهوری اسلامی - رییس جمهور - معاون اول رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

وقتی راه آهن، صنعت گردشگری یزد را زمین می زند

وقتی راه آهن، صنعت گردشگری یزد را زمین می زند