همکاری مشترک شبکه کودک با تلوبیون کلید می خوردمدیر شبکه کودک در سومین نمایشگاه رصتا اعلام کرد: در فعالیت های آنلاین و برخط و فعالیت های مبتنی بر وی و ادی و تولید محتوا برای کودک، شاهد رونق هستیم اما بحث های جدی داریم و متاسفانه بیش از آنکه توجه و نگاه در حوزه رونق محتوای کودک در پلتفرم ها حول مسائل . - مدیر شبکه کودک در سومین نمایشگاه رصتا اعلام کرد: در فعالیت های آنلاین و برخط و فعالیت های مبتنی بر وی و ادی و تولید محتوا برای کودک، شاهد رونق هستیم اما بحث های جدی داریم و متاسفانه بیش از آنکه توجه و نگاه در حوزه رونق محتوای کودک در پلتفرم ها حول مسائل تربیتی کودکان باشد صرفا جنگ جنگ کشیدن ترافیک به سمت خود است، همان جنگی که در تولیدات بزرگسالان است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق باطنی، مدیر شبکه کودک و سرپرست شبکه امید بیان کرد: در رفت وآمد و تعامل سازنده بین شبکه کودک و نوجوان صداوسیما که مرجع سالمی است با پلتفرم ها باید به فهم مشترک برسیم و باید تجدید نظری در روند محتوایی فعالان در حوزه کودک ایجاد شود. در قدم اول باید بدانیم که محتوای خارجی که آماده سازی و دوبله می شوند، بسیار عرصه رهایی است و پلتفرم ها نازل ترین کیفیت دوبلاژ و با کم ترین دقت تربیتی، به سرعت این انیمیشن ها را منتشر می کنند. برچسب ها: شبکه کودک - کودک - نمایشگاه رصتا - شبکه - فعالیت - تولید محتوا - محتوا |
آخرین اخبار سرویس: |