مطالب مرتبط:
آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه مس سیاسترگی، بزودی
عملیات اجرایی 6 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان آغاز می شود 
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از هزار طرح در استان همدان
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه در حوزه راه های گلستان
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 82 طرح کشاورزی در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 12:552024-08-24اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه مس سیاسترگی، بزودی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فاز دوم طرح توسعه و تولید کارخانه مس سیاسترگی با ظرفیت تولید 10 هزار تنی کاتد مس که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق تولید دارد بزودی پس از رفع برخی از مشکلات آن آغاز می شود.

- داوود شهرکی امروز شنبه در حاشیه بازدید از معدن و کارخانه مس سیاسترگی در شهرستان نیمروز، هدف از این بازدید را بررسی مسائل و موانع پیش روی تولید و توسعه این کارخانه و بهره برداری از این کارخانه را به عنوان یکی از اقدام های بزرگ دولت در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح معدنی، سالانه سه هزار تن محصول کاتد مس تولید می شود، افزود: شرایط دسترسی به راه، برق و خدمات رسانی به این کارخانه ضرورت دارد و باید متناسب با نیازها، بخشی را دولت و بخشی را بخش خصوصی رفع کند تا مسیر توسعه و پیشرفت این طرح ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت استخدام و اشتغال نیروهای بومی در این کارخانه، گفت: بیشتر کارکنان این کارخانه را افراد بومی تشکیل می دهند، بطوریکه حدود 70 نفر از اهالی روستای 150 خانواری نزدیک به این طرح در این کارخانه فعالیت دارند.


برچسب ها: کارخانه - سیستان و بلوچستان - کارخانه مس - تولید - استاندار سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - هماهنگی امور اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه مس سیاسترگی، بزودی

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه مس سیاسترگی، بزودی