مطالب مرتبط:
بازداشت عامل نشر اکاذیب در مسجدسلیمان
بازداشت عامل نشر اکاذیب در مسجدسلیمان
علت بازداشت مدیر عامل تلگرام سیاسی بود؟
بلاگر معروف آرایشی بازداشت شد
بازداشت بلاگر معروف آرایشی ایونا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 01:152024-09-03حوادث

بازداشت عامل نشر اکاذیب در خوزستان


رییس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و بازداشت مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سرهنگ علی حسینی سه شنبه شب گفت: با مراجعه یکی از شهروندان در شهرستان مسجدسلیمان به این پلیس، وی مدعی شد شخصی ناشناس در کانال یکی از شبکه اجتماعی، اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و نشر اکاذیب کرده و باعث خدشه به آبروی وی شده است، به همین دلیل موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، او را دستگیر کردند، متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جمع آوری شده، به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در نتیجه به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

رییس پلیس فتا خوزستان با بیان اینکه نشر اکاذیب و هتک حیثیت در فضای مجازی جزو مصادیق مجرمانه بوده و با خاطیان در این گونه جرایم برابر قانون به شدت برخورد می شود، تاکید کرد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.

Fata.

gov.


برچسب ها: نشر اکاذیب - رییس پلیس فتا - پلیس فتا - خوزستان - پلیس - اکاذیب - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عامل نشر اکاذیب در خوزستان

بازداشت عامل نشر اکاذیب در خوزستان