مطالب مرتبط:
کشف بیش از 154 کیلوگرم حشیش در خراسان جنوبی
کشف محموله حشیش/تریلی با 9 هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد
کشف محموله 700 کیلوگرمی تریاک و حشیش در مرزهای شرقی
کشف محموله 700 کیلوگرمی تریاک و حشیش
کمک 55 میلیارد تومانی خراسان جنوبی ها به پویش اطعام حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 13:252024-09-01حوادث

کشف محموله حشیش در خراسان جنوبی


مأموران انتظامی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور های مواصلاتی استان دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

 وی افزود: ماموران هنگام کنترل محور های مواصلاتی استان خراسان جنوبی به یک سواری پژو 405 که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده سواری پژو با مشاهده پلیس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، متهمان با رها کردن خودرو متواری و بلافاصله توسط پلیس دستگیر شدند.

 سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموران در بازرسی از خودروی رها شده، 154 کیلو و 500 گرم حشیش کشف کردند، گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 وی با اشاره به این که پلیس به صورت شبانه روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند، افزود: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد


برچسب ها: خراسان جنوبی - خودرو - خراسان - جنوبی - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - مواصلاتی
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله حشیش در خراسان جنوبی

کشف محموله حشیش در خراسان جنوبی