مطالب مرتبط:
سرود «قهرمانان قرآنی» تولید شد
امید عالیشاه؛ غایب همیشه حاضر
لاتاری خودرو در ایران؛ بازی ناعادلانه با امید های مردم/ مقایسه فروش خودرو توسط ایران خودرو با فولکس واگن، مرسدس بنز و تویوتا
خسرو حیدری: به امید هلدینگ سرمربی امید استقلال شدم/ در آکادمی پرسپولیس همه چیز خوب است!
ویدیو: گل اول ذوب آهن به تراکتور توسط امید لطفی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 09:052024-09-15فرهنگي

سرود «شهر امید» تولید شد


سرود «شهر امید» با حضور نوجوانان محله ی منظریه شهرکرد با همکاری گروه سرود آوای باران شهرکرد از سوی واحد موسیقی و دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

- شهرکرد-سرود شهر امید با حضور نوجوانان محله ی منظریه شهرکرد با همکاری گروه سرود آوای باران شهرکرد از سوی واحد موسیقی و دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سرود شهر امید با تکیه بر توجه به خانواده، دوستی، همدلی و آبادانی سرزمین با حضور نوجوانان و جوانان محله ای منظریه شهرکرد تولید شده است.

مهدی حسن زاده افزود: قاسم صرافان شاعر حسن برزگری تنظیم کننده و زهرا شفیعی، مرتضی کیانی هرچگانی سرپرست و مربی این گروه سرود در محله منظریه شهرکرد می باشند.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید این سرود را با همکاری دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان عنوان کرد و گفت: دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری برای آشنایی و استفاده عموم مردم از هنر به ویژه در مناطق کم برخوردار تر شهر تشکیل شده و این دفتر تلاش دارد در زمینه های مختلف هنری بتواند در این مناطق با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی خلق و تولید اثر هنری داشته باشد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - منظریه شهرکرد - شهرکرد - حوزه هنری - چهارمحال - سرود - بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

سرود «شهر امید» تولید شد

سرود «شهر امید» تولید شد