مطالب مرتبط:
کانال یوتیوب کریس رونالدو رکورد جهانی گینس را شکست!
کانال یوتیوب کریس رونالدو رکورد جهانی گینس را شکست!
کانال یوتیوب کریس رونالدو رکورد جهانی گینس را شکست!
ساخت مسجد و حسینیه امام حسن مجتبی هندیجان
فیلم | چرا فقط به امام حسن مجتبی علیه السلام کریم اهل بیت(ع) می گویند؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 12:202024-08-31ورزشي

«کریس رونالدو» در قلعه حسن خان!


مسئولان ورزشگاه آزادی تهران آب پاکی را روی دست باشگاه های استقلال و پرسپولیس ریختند تا آنها نتوانند میزبانی خود در هفته های اول ودوم لیگ نخبگان را در این استادیوم انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیران ورزشگاه آزادی تهران که وعده بازسازی و مرمت این استادیوم تا اواسط شهریورماه را داده بودند با نزدیک شدن به روزهای تحویل اعلام کردند حداقل تا پایان آذرماه نمی توانند میزبانی کنند.

همین امر کافی بود تا پرسپولیس و استقلال پس از تیم ملی ایران قید میزبانی در رقابت های بین المللی را بزنند و دنبال ورزشگاه برای میزبانی در بازی های اول و دوم در لیگ نخبگان آسیا باشند.

از این رو جلسه فوری در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد تا تکلیف میزبانی آنها از رقیبان قدرتمند اسیایی روشن شود.

سرخابی های پایتخت که طبق اعلام حامد مؤمنی معاون دبیرکل فدراسیون تنها دو روز برای اعلام نهایی ورزشگاه های محل میزبانی خود به AFC فرصت دارند ناچار به انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس در تهران هستند مگر اینکه تصمیم بگیرند در شهری جز تهران میزبانی خود را انجام دهند.

استقلال که به طور رسمی ورزشگاه آزادی و شهدای شهر قدس را به عنوان دو گزینه خود برای میزبانی در آسیا معرفی کرده است که با توجه به ادامه عملیات بازسازی آزادی چاره ای جز بازی مقابل الغرافه قطر و النصر عربستان


برچسب ها: میزبانی - ورزشگاه آزادی تهران - ورزشگاه - ورزشگاه آزادی - لیگ نخبگان - رقابت های بین المللی - استقلال و پرسپولیس
آخرین اخبار سرویس:

«کریس رونالدو» در قلعه حسن خان!

«کریس رونالدو» در قلعه حسن خان!