مطالب مرتبط:
ورود بیش از 400 هزار خودرو به گیلان
ورود بیش از 400 هزار خودرو به گیلان
افزایش 10 درصدی قیمت خرید تضمینی گندم منطقی نیست
افزایش 20 تا 45 درصدی حقوق کارمندان در سال آینده
افزایش 7 درصدی صادرات از مرز کیله سردشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 14:052024-09-05اقتصادي

افزایش 9 درصدی ورود خودرو به گیلان طی پنج روز گذشته


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از ورود 402 هزار و 154 دستگاه وسیله نقلیه به استان طی پنج روز گذشته خبر داد و گفت: شاهد رشد 9 درصدی ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از ورود 402 هزار و 154 دستگاه وسیله نقلیه به استان طی پنج روز گذشته خبر داد و گفت: شاهد رشد 9 درصدی ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

غلامعلی نیک فهم امروز، 15 شهریورماه در حاشیه جلسه فوق العاده خدمات سفر، تنظیم بازار و شورای ترافیک استان گیلان، با اشاره به اینکه در بازه زمانی 10 لغایت 14 شهریورماه و همزمان با آغاز تعطیلات، 402 هزار و 154 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است، گفت: همچنین شاهد خروج 325 هزار و 363 دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور هستیم.

وی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده افزایش 9 درصدی ورود به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، افزود: در این بازه زمانی نیز، 14 درصد کاهش در خروج از استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیشترین میزان ورودی را مربوط به روز دوشنبه با 110 هزار خودرو دانست و ادامه داد: نیروهای راهداری در ایام تعطیلات در تمامی محورهای مواصلاتی استان با هدف خدمت رسانی به مسافران در حالت آماده باش بودند.


برچسب ها: وسیله نقلیه - استان - مدیرکل راهداری - گیلان - گذشته - دستگاه - ورود
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 درصدی ورود خودرو به گیلان طی پنج روز گذشته

افزایش 9 درصدی ورود خودرو به گیلان طی پنج روز گذشته