مطالب مرتبط:
نماینده ایلام: مجلس فریاد می زند، دستگاه اجرا بایگانی می کند! اگر مجلس ورود کند قطعا لرزه به اندام های هلدینگ های فاسد، مافیای خودرو و ارز و مسکن خواهد افتاد/ اهمال کنندگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس فرا بخوانید
قانون مهم همسان سازی حقوق بازنشستگان باید اجرا شود
همسان سازی حقوق بازنشستگان قانون است ؛ باید اجرا شود
همسان سازی حقوق بازنشستگان قانون است ؛ باید اجرا شود
سرنوشت همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص نیست! - نایب رییس مجلس: ما هم نمی دانیم چرا این قانون اجرا نمی شود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 09:252024-09-17سياسي

نیکزاد: دولت چهاردهم قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با اشاره به قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت که انتظار می رود دولت چهاردهم این موضوع را جدی گرفته و اجرایی کند.

- نیکزاد: دولت چهاردهم قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با اشاره به قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت که انتظار می رود دولت چهاردهم این موضوع را جدی گرفته و اجرایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر علی بابایی نماینده ساری در مجلس درباره لزوم اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در موضوع نظارت امروز، جلسه هیات رییسه و روسای کمیسیون ها برگزار شد و موضوع نظارت بر اجرای برنامه هفتم توسعه مطرح شد و مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: سه شنبه های نظارتی از دستاوردهای مجلس یازدهم است که ادامه این روند و تقویت بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی نیز مورد تاکید است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: صحبت های آقای بابایی درباره این طرح درست است چون بعد از تصویب آن، مردمی که امنیت شغلی نداشتند امید پیدا کردند لذا این موضوع پیگیری می شود.


برچسب ها: حقوق بازنشستگان - متناسب سازی - نایب رییس مجلس شورای اسلامی - بازنشستگان - مجلس شورای اسلامی - رییس مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: دولت چهاردهم قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند

نیکزاد: دولت چهاردهم قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند