مطالب مرتبط:
سرکرده باند ارتشاء پرونده های قضایی دستگیر شد
دستگیری سارقان معروف استاد معین
علی قلی زاده: درویش برای انتقال من به پرسپولیس خیلی پیگیری کرد، ولی باشگاه من موافق نبود / من یک بازیکن حرفه ای و تحت قرارداد لخ پوزنان لهستان هستم؛ یقینا هواداران پرسپولیس این موضوع را درک می کنند
تصاویری از سارقان معروف استاد معین
سردار محمدیان: موبایل قاپان حرفه ای بارها مکان خود را تغییر دادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:502024-08-28حوادث

شناسایی و انهدام باند حرفه ای سارقان موتورسیکلت در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند حرفه ای سارقان موتورسیکلت و مالخران اموال سرقتی در استان هرمزگان خبر داد.

- بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند حرفه ای سارقان موتورسیکلت و مالخران اموال سرقتی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد موتورسیکلت از داخل پارکینگ مجتمع های مسکونی عمدتاً در محدوده شهرک پیامبر اعظم که اکثراً فاقد نگهبان هستند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری عوامل انتظامی کلانتری های بندرعباس با اقدامات شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند در محلات و مناطق مورد نظر با تلاش همه جانبه تعداد 8 نفر از باند سارقان شامل 2 سارق و سر باند اصلی و تعداد 6 نفر مال خر اموال سرقتی اهل و ساکن یکی از استان های مجاور شناسایی و در چند عملیات پلیسی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته مجموعاً به 52 فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یکدیگر و انتقال وسایل سرقتی به خارج از استان و فروش آنها به مبلغ ناچیز اعتراف کردند.


برچسب ها: استان هرمزگان - فرمانده انتظامی استان - موتورسیکلت - هرمزگان - فرمانده انتظامی - سارقان - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام باند حرفه ای سارقان موتورسیکلت در هرمزگان

شناسایی و انهدام باند حرفه ای سارقان موتورسیکلت در هرمزگان