مطالب مرتبط:
از واحد «ضد طیاره» تا قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)
پدافند هوایی سبب ارتقای امنیت ملی شده است
لحظات تست پدافند غرب کشور توسط پدافند هوایی ارتش
تصاویر/ حضور پدافند هوایی مازندران در نمازجمعه بابلسر
پدافند هوایی با تولید سامانه های جدید در خط مقدم دفاعی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 09:502024-08-31سياسي

مراسم گرامی داشت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا


؛ امام جمعه شهر لیکک در جمع کارکنان پدافند هوایی شهرستان بهمیی با گرامیداشت دهم شهریور روز پدافند هوایی و قدردانی از تلاش های فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار در بخش های سخت افزار و نرم افزار نظامی و دفاعی قرار دارند و همواره در لحظات حساس از کیان نظام و انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه اهمیت در مقابله با تهدید های هوا فضای دشمن، ولایتمداری، مردمی بودن و شهادت طلبی از ویژگی های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است افزود: دهم شهریور که به عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از ایثارگری ها، مجاهدت ها و رشادت های غیورمردان پدافند هوایی است و این عزیزان با عزم و اراده های انقلابی و جهادی خود، بزرگترین دستاورد ها را برای برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی و خدمت به مردم به ارمغان آورده اند.

وی گفت: فرزندان این ملت در نیروهای مسلح با هوشیاری و رشادت اقتدار و عظمت ایران اسلامی را رقم زده اند و همواره برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

فرمانده پدافند هوایی شهرستان های بهمیی و بهبهان هم گفت: این نیرو تمامی فعالیت دشمن را زیر نظر دارد و کوچکترین تحرک پرنده ای در آسمان با دقت رصد می شود.


برچسب ها: پدافند هوایی - پدافند - هوایی - جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - ارتش جمهوری اسلامی ایران - قرارگاه پدافند هوایی
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامی داشت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

مراسم گرامی داشت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا