سردرگمی والدین دانش آموزان برای سرویس مدارس در یزددر حالیکه کمتر از چند هفته به آغاز سال تحصیلی جدید باقی نمانده است، هم چنان از مسئولان متولی سرویس مدرسه در یزد حرف هایی چندگانه و تصمیم هایی ضد و نقیض دیده می شود و این مدیریت یک بام و دو هوا باعث سردرگمی مردم و نارضایتی مدارس، - ایسنا/یزد در حالیکه کمتر از چند هفته به آغاز سال تحصیلی جدید باقی نمانده است، هم چنان از مسئولان متولی سرویس مدرسه در یزد حرف هایی چندگانه و تصمیم هایی ضد و نقیض دیده می شود و این مدیریت یک بام و دو هوا باعث سردرگمی مردم و نارضایتی مدارس، رانندگان و خانواده ها شده است. با توجه به کمبود راننده، عدم تناسب بین بازار عرضه و تقاضا، مسئله کمیسیون و سرویس بندی، استهلاک بالای خودرو و در کمین بودن معضلات ترافیکی طبق تجربه های گذشته و ریشه داشتن در شیوه های مدیریت سنتی و گرفتار در بروکراسی اداری، فضای پیش روی ساماندهی سرویس مدارس در شهر میراث جهانی یزد نیازمند نگاهی کارشناسی و اقدامی پرسرعت و اثربخش در فرصت باقی مانده است. چندی پیش پس از معرفی سامانه سپند توسط شهرداری یزد به عنوان تنها سامانه سرویس مدرسه، مردم به مرور زمان شاهد از دسترس خارج شدن سامانه و عدم پاسخگویی موثر آن بودند به طوری که بارها دسترسی به این سامانه بسته و مجدد با مشکلات فنی متعدد مجدد بازگشایی شد. برچسب ها: آغاز سال تحصیلی جدید - سال تحصیلی جدید - آغاز سال تحصیلی - یک بام و دو هوا - سرویس - سردرگمی مردم - سرویس مدارس |
آخرین اخبار سرویس: |