مطالب مرتبط:
سارقان منزل در اردکان دستگیر شدند
فیلم | آغاز یک عصر؛ سینما چهره جدید چهارباغ
آخرین قسمت زخم کاری 3 را در کنار بازیگران در سینما آزادی ببینید
تبریک متفاوت مجری تلویزیون به مناسبت روز ملی سینما+ فیلم
ممنوع الخروجی دوباره دو کارگردان مشهور سینما
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 12:002024-09-12فرهنگي

سینمایِ بی نما!/ اردکان شهر بدون سینما


 از تعطیلی تنها سینمای اردکان چیزی قریب به 20 سال و از تخریب بُهت برانگیز آن چیزی حدود 5 سال می گذرد اما هیچ مسئولی پاسخی به سوال مردم و علاقه مندان به سینمای این شهر نداد که چرا آن همه خاطرات به بهانه بازسازی توسط شهرداری اردکان خراب شد و دیگر کسی برای .

- ایسنا/یزد  از تعطیلی تنها سینمای اردکان چیزی قریب به 20 سال و از تخریب بُهت برانگیز آن چیزی حدود 5 سال می گذرد اما هیچ مسئولی پاسخی به سوال مردم و علاقه مندان به سینمای این شهر نداد که چرا آن همه خاطرات به بهانه بازسازی توسط شهرداری اردکان خراب شد و دیگر کسی برای ساخت سینمای اردکان آستینی بالا نزد.

به گفته اصغر مصیبی موسس و اولین سینمادار اردکان در سالهای نه چندان دور، این تنها سینمای شهرستان های استان بود که سال 68 کلنگ زنی شد و سوم خرداد 1372 با فیلم سینمایی گریز افتتاح شد.

وی به مناسبت روز ملی سینما در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن ابراز ناراحتی و آهی از دل، از تصمیمی که مسئولان وقت اردکان برای تخریب سینما گرفتند، اظهار کرد: چرا به بهانه مستهلک بودن ساختمانی که فقط دو دهه از عمر آن بیشتر نمی گذشت به یکباره تصمیم به تخریب آن گرفتند.

این سینمادار قدیمی استان یزد از بی توجهی مسئولان وقت و وعده های احساسی و بی پایه اعضای شورا و شهردار وقت اردکان در هنگام تخریب و این که بعد از اج


برچسب ها: سینما - اردکان - بازسازی - شهرداری - تعطیلی - روز ملی سینما - خاطرات
آخرین اخبار سرویس:

سینمایِ بی نما!/ اردکان شهر بدون سینما

سینمایِ بی نما!/ اردکان شهر بدون سینما