مطالب مرتبط:
توجه به غزه و فلسطین اشغالی نباید فراموش شود
شلیک وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون تیراندازی
اوضاع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی وخیم است
شلیک دنیا مالی به اهداف پروازی
توجه به غزه و فلسطین اشغالی نباید فراموش شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 00:002024-08-30بين الملل

شلیک ده ها موشک از لبنان به الجلیل اشغالی


مقاومت لبنان شامگاه امروز (جمعه) با ده ها موشک، شهرک های صهیونیستی و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

- مقاومت لبنان شامگاه امروز (جمعه) با ده ها موشک، شهرک های صهیونیستی و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع خبری از شلیک ده ها موشک حزب الله به شهرک های صهیونیستی و مقر پایگاه های نظامی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بر پایه این گزارش، شبکه خبری المیادین شامگاه امروز جمعه از حمله موشکی حزب الله به شهرک های صهیونیستی واقع در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه های عبری با پوشش این حبر اذعان کردند که همزمان با وقوع چندین رشته انفجار مهیب در شهرک های اشغالی در منطقه الجلیل، آژیرهای هشدار در این شهرک ها، به صدا در آمده است.

در واکنش به موشک باران گسترده از جنوب لبنان به اراضی اشغالی، نشریه معاریو با اذعان به حمله گسترده موشکی حزب الله گزارش داد که مقامات محلی در جبهه شمالی و اراضی اشغالی از ساکنان در منطقه الجلیل غربی خواسته اند که در نزدیک پناهگاه ها پناه بگیرند و از رفت و آمد عادی خودداری کنند.


برچسب ها: شهرک های صهیونیستی - صهیونیستی - ارتش رژیم صهیونیستی - شمال فلسطین اشغالی - پایگاه های ارتش - رژیم صهیونیستی - فلسطین اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

شلیک ده ها موشک از لبنان به الجلیل اشغالی

شلیک ده ها موشک از لبنان به الجلیل اشغالی