مطالب مرتبط:
برپایی دومین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان نهبندان
برپایی روضه خانگی با قدمت بیش از 170 ساله در قم
برپایی موکب امام حسن مجتبی (ع) در دهه آخر ماه صفر در طریق المهدی
برپایی میز خدمت در مصلی جمعه سپیدان
برپایی روضه خانگی با قدمتی بیش از 170 ساله در قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-01اقتصادي

برپایی نمایشگاه پاییزه در زنجان


معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان زنجان گفت: بازرسی های مشترک اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان زنجان از واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک، - کیف، کفش و نوشت افزار در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شده است.

  حسین منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در صورت مشاهده با تخلفات صنفی برخورد لازم از سوی بازرسان انجام می‎ شود، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهد هرگونه تخلف می توانند به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 تماس بگیرند یا با سامانه پیامکی 3000124 شکایت ها و گزارش های خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان، گفت: طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور شروع شده است و در زنجان نیز از دهم تا پایان شهریور و اواسط مهر این طرح ادامه خواهد داشت.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان زنجان با بیان اینکه در این طرح، بازرسی از عمده فروشان لوازم التحریر و فروشگاه های انجام می شود، ادامه داد: نمایشگاه پاییزه با هدف تنظیم بازار در نمایشگاه بین المللی کاسپین 17 تا 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به پیش بینی فضای 2000 مترمربعی با بیش از 150 غرفه، گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، به


برچسب ها: بازگشایی مدارس - استان زنجان - بازرسی و نظارت - زنجان - بازگشایی - معاون بازرسی - بازرسی
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه پاییزه در زنجان

برپایی نمایشگاه پاییزه در زنجان