مطالب مرتبط:
بهره‎برداری از طرح توسعه گلخانه تولید نشا در شهرستان چهارباغ
توسعه کشور با همراهی معلمان و خرد جمعی
دانشگاه محور اصلی پیشرفت و توسعه کشور است
وزیر آموزش و پرورش: توسعه کشور را با همراهی معلمان و خرد جمعی دنبال می کنم
پزشکیان: توافق گازی با ترکمنستان اقدامی راهبردی برای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه است/ محمداف: توسعه روابط میان دو کشور برای ترکمنستان اهمیت زیادی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 22:102024-08-28اقتصادي

شهرستان چاراویماق، قطب معدنی کشور در مسیر توسعه


سرپرست اداره کل صمت آذربایجان شرقی بر توسعه پایدار اقتصاد معدنی شهرستان چاراویماق تاکید کرد و گفت: چاراویماق به عنوان یکی از قطب های معدنی کشور شناخته می شود و توسعه این بخش می تواند نقش مهمی در اقتصاد منطقه ایفا کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل صمت آذربایجان شرقی بر توسعه پایدار اقتصاد معدنی شهرستان چاراویماق تاکید کرد و گفت: چاراویماق به عنوان یکی از قطب های معدنی کشور شناخته می شود و توسعه این بخش می تواند نقش مهمی در اقتصاد منطقه ایفا کند.

عبدالحمید سرتیپی در نشستی با حضور نماینده مردم در مجلس و جمعی از معدن کاران در محل فرمانداری چاراویماق برگزار شد، اظهار کرد: امکان واردات ماشین آلات معدنی صرفاً برای نوسازی معادن و با نظارت دقیق بر ارز تخصیصی فراهم شده است.

وی همچنین افزود: ایجاد خط اعتباری مالی ویژه برای نوسازی ماشین آلات معدنی، گامی مهم در جهت افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید تلقی می شود.

وی مطرح کرد: در کنار توسعه معدنکاری، حفظ حریم شهروندان و ساکنین مجاور معادن، به ویژه در مناطقی با کشاورزی منحصر به فرد مانند چاراویماق، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت معدنی منوط به ثبت دقیق آمار تولید است و عدم رعایت این امر می توان


برچسب ها: چاراویماق - شهرستان چاراویماق - آذربایجان شرقی - معدنی - معدن - ماشین آلات معدنی - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان چاراویماق، قطب معدنی کشور در مسیر توسعه

شهرستان چاراویماق، قطب معدنی کشور در مسیر توسعه