مطالب مرتبط:
پیام استاندار تهران به مناسبت هفته دولت
پیام استاندار تهران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
پیام استاندار تهران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
استاندار تهران: هفته دولت تداعی کننده جمهوریت و مردم سالاری دینی است
پیام رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان به مناسبت هفته دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 10:352024-08-24سياسي

پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان و استاندار بمناسبت هفته دولت


، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک فرارسیدن هفته دولت را گرامی داشتند.

در این پیام آمده است: هفته دولت، فرصتی مغتنم برای شرح خدمات خادمان ملت و آگاهی مردم و مجالی ارزشمند است تا مدیران دولت با آگاهی بخشی دقیق و هوشمندانه ضمن روشنگری و پاسخگویی به مردم در راستای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهتمام ورزند.

هفته ی دولت نماد وحدت دولت و ملت و یادآور دولتمردان شرافتمندی است که ساده زیستی و خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه و داشته خود تلقی می کردند.

برای ملت ما یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان خدمت به ویژه شهید رییسی عزیز و شهید امیرعبداللهیان؛ شیرین و دلنشین است چرا که ایشان را فرزندانی از جنس خود می دانستند که جز برای اعتلای این سرزمین و ملت اندیشه دیگری نداشتند.

 اینک دولتمردان هستند و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت ما می توانیم پاسخی در خور نمی توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف گردد و سرمایه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت وفاق ملی باشد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - دولت - هفته دولت - استاندار سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله مصطفی محامی - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان و استاندار بمناسبت هفته دولت

پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان و استاندار بمناسبت هفته دولت