مطالب مرتبط:
دیدار جوانان اعتدالی استان یزد با آیت الله اعرافی
آغاز جشن عاطفه ها در استان یزد
این استان کشور 2 روز بنزین نداشت
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی: هیچ استان جدیدی در کشور ایجاد نمی شود
استان سمنان رتبه اول کشور در حوزه ثبت نام و اعزام حج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 20:402024-09-07ورزشي

یزد از استان های پیشرو در والیبال کشور است


رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در یزد، شروع یک حرکت پیشرونده در عرصه والیبال کشورمان باشد.

- ایسنا/یزد رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در یزد، شروع یک حرکت پیشرونده در عرصه والیبال کشورمان باشد.

سید میلاد تقوی شامگاه امروز شنبه 17 شهریورماه در نشست اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2024 با اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به آغاز این رقابت ها از فردا به میزبانی شهر میراث جهانی یزد، اظهار کرد: امیدواریم این مسابقات در استان یزد، شروع یک حرکت پیشرونده در عرصه والیبال باشد.

وی افزود: در چند سال گذشته به همت باشگاه شهداب و تلاشهای شهرستان اردکان در حوزه والیبال، یزد نشان داد که شعار استان های والیبالی کشور نمی تواند جلوی اهداف والیبالی این استان را بگیرد چرا که امروز یزد به اذعان همگان از استان های پیشرو در والیبال کشورمان است.

رییس فدراسیون با بیان این که میزبانی این مسابقات کار دشواری بود و نیاز به یک همت و غیرت همگانی در استان داشت، گفت: در هیمن راستا از باشگاه شهداب یزد که ستون این خیمه بود و همه مسئولان را گردهم آوردند، تشکر می کنیم و معتقد


برچسب ها: والیبال - والیبال قهرمانی - رییس فدراسیون والیبال - فدراسیون والیبال - باشگاه های - باشگاه های آسیا - رییس فدراسیون
آخرین اخبار سرویس:

یزد از استان های پیشرو در والیبال کشور است

یزد از استان های پیشرو در والیبال کشور است