مطالب مرتبط:
فریاد رسی و دادخواهی سهامداران موسسه مالی اعتباری افضل توس/ بیش از یک دهه از انحلال موسسه و واگذاری به بانک آینده گذشت و هنوز کسی پاسخگو نیست!
نماینده ایلام: مجلس فریاد می زند، دستگاه اجرا بایگانی می کند! اگر مجلس ورود کند قطعا لرزه به اندام های هلدینگ های فاسد، مافیای خودرو و ارز و مسکن خواهد افتاد/ اهمال کنندگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس فرا بخوانید
یک هوادار فریاد کشید او را کُشتید، او مُرد!/ آمبولانس دوم کجا بود و دکتر ورزشگاه کجا رفت؟/ یک ایست قلبی ناراحت کننده و باقی ماجرا...
(عکس) فریاد تلخ پیام نیازمند در امان!
یک هوادار فریاد کشید او را کُشتید، او مُرد!/ آمبولانس دوم کجا بود و دکتر ورزشگاه کجا رفت؟/ یک ایست قلبی ناراحت کننده و باقی ماجرا...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 18:152024-09-19اقتصادي

فغان و فریاد از گارانتی های شعاری!


مساله خدمات پس از فروش خودروسازان به عنوان یک دردسر دیرینه برای مشتریان همچنان به قوت خود باقی مانده و البته به دلیل افزایش تیراژ تولیدات خودروسازان چالش های جدیدی به آن افزوده شده است.

- مساله خدمات پس از فروش خودروسازان به عنوان یک دردسر دیرینه برای مشتریان همچنان به قوت خود باقی مانده و البته به دلیل افزایش تیراژ تولیدات خودروسازان چالش های جدیدی به آن افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنطور که برخی مشتریان خودروسازان می گویند برای دریافت نوبت گارانتی باید روزها و بعضا هفته ها معطل شوند.

نمایندگی ها علت این معطلی را ازدحام مشتریان می دانند اما برای کسانی که خودرو را به شرط ارایه خدمات پس از فروش و گارانتی خریداری می کنند این توجیهات نمی تواند قانع کننده باشد.

از چالش های دیرینه پایین بودن کیفیت خدمات و قطعات که بگذریم، مساله دریافت نوبت و در ادامه زمان ترخیص خودرو مشتریان را بعضا کلافه می کند.

به دلیل مشکلاتی که در تجربه های گذشته برای مشتریان در نمایندگی های کوچک ایجاد شده آنها ترجیح می دهند برای دریافت خدمات گارانتی به نمایندگی های بزرگ مراجعه کنند.

اما اخذ نوبت از این نمایندگی ها کاری بسیار دشوار و بعضا غیرممکن است.


برچسب ها: خودروسازان - خدمات پس از فروش - خودرو - مشتریان - گارانتی - خدمات - تولیدات
آخرین اخبار سرویس:

فغان و فریاد از گارانتی های شعاری!

فغان و فریاد از گارانتی های شعاری!