فغان و فریاد از گارانتی های شعاری!مساله خدمات پس از فروش خودروسازان به عنوان یک دردسر دیرینه برای مشتریان همچنان به قوت خود باقی مانده و البته به دلیل افزایش تیراژ تولیدات خودروسازان چالش های جدیدی به آن افزوده شده است. - مساله خدمات پس از فروش خودروسازان به عنوان یک دردسر دیرینه برای مشتریان همچنان به قوت خود باقی مانده و البته به دلیل افزایش تیراژ تولیدات خودروسازان چالش های جدیدی به آن افزوده شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنطور که برخی مشتریان خودروسازان می گویند برای دریافت نوبت گارانتی باید روزها و بعضا هفته ها معطل شوند. نمایندگی ها علت این معطلی را ازدحام مشتریان می دانند اما برای کسانی که خودرو را به شرط ارایه خدمات پس از فروش و گارانتی خریداری می کنند این توجیهات نمی تواند قانع کننده باشد. از چالش های دیرینه پایین بودن کیفیت خدمات و قطعات که بگذریم، مساله دریافت نوبت و در ادامه زمان ترخیص خودرو مشتریان را بعضا کلافه می کند. به دلیل مشکلاتی که در تجربه های گذشته برای مشتریان در نمایندگی های کوچک ایجاد شده آنها ترجیح می دهند برای دریافت خدمات گارانتی به نمایندگی های بزرگ مراجعه کنند. اما اخذ نوبت از این نمایندگی ها کاری بسیار دشوار و بعضا غیرممکن است. برچسب ها: خودروسازان - خدمات پس از فروش - خودرو - مشتریان - گارانتی - خدمات - تولیدات |
آخرین اخبار سرویس: |