مطالب مرتبط:
پایگاه اورژانس 115 اصناف اراک افتتاح شد
فعالیت 23 پایگاه اورژانس در رفسنجان/برقراری 48 هزار تماس مردمی با 115
برخورد قانونی با مزاحمان تلفنی اورژانس 115
برخورد قانونی با مزاحمان تلفنی اورژانس 115
فیلم/ جزییات برخورد قانونی با مزاحمان تلفنی اورژانس 115
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 21:452024-09-18اقتصادي

پایگاه اورژانس 115 اصناف اراک افتتاح شد


پایگاه اورژانس 115 اصناف اراک با حضور رییس سازمان اورژانس کشور، افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس اورژانس کشور اظهار کرد: با افتتاح این طرح که تقریباً در مرکز شهر واقع شده است، زمان رسیدن بر بالین بیماران کاهش خواهد یافت.

جعفر میعادفر افزود: این طرح با مشارکت و همکاری اصناف استان مرکزی، با زیر بنای 206 مترمربع و با هزینه کرد 20 میلیارد ریال ساخته شده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: انتظار است خیران نیک اندیش با مشارکت در کار ساخت و تجهیز پایگاه های اورژانس و بازسازی آمبولانس ها کمک رسان مجموعه اورژانس به عنوان خط مقدم تأمین سلامت مردم، باشند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به مصدومین، نقشی اساسی در حفظ جان و سلامت بیماران دارد، بیان کرد: آمبولانس ها باید از نظر فنی و تجهیزاتی در شرایط مطلوبی باشند تا بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین نحو به بیماران ارائه دهند و اورژانس استان مرکزی در این زمینه الگویی برای سایر اورژانس های کشور است.

رییس سازمان اورژانس کشور، گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای ارتقای سطح خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور استفاده شود چراکه اورژانس در خط مقدم خدمت رسانی به مردم باید در تمامی جنبه ها پیشگام باشد.


برچسب ها: اورژانس - رییس سازمان اورژانس کشور - سازمان اورژانس کشور - اورژانس کشور - سازمان اورژانس - رییس سازمان - افتتاح
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اورژانس 115 اصناف اراک افتتاح شد

پایگاه اورژانس 115 اصناف اراک افتتاح شد