مطالب مرتبط:
آغاز سطح دوم فوتبال ایران با کوهی از مشکلات!
آغاز سطح دوم فوتبال ایران با کوهی از مشکلات!
عمادالدین باقی: از سال 1342 تا 1357، تعداد قربانیان انقلاب 3164 نفر است/ آماری که من داده ام بیان یک واقعیت تاریخی است/ کشتن یک نفر هم به اندازه کشتن یک ملت است/ انقلاب اسلامی تا سال 57 نسبت به انقلابات دیگر جزو انقلابات خشونت بار نبوده است
پزشکیان: باید سلامت کسانی را در اولویت قرار دهیم که کمتر دیده می شوند؛ افراد فقیرتر جامعه، افراد بی سواد، افراد بیکار، افراد بدون سرپرست و زنان سرپرست خانوار/ دست کمک به سوی همه نخبگان کشور دراز می کنم/ جایگاه کادر درمان را به جایی باید برسانیم که حق شان
هجو خشونت در «ستوان اینیشمور»/ خطری که تئاتر را تهدید می کند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 10:452024-09-09ورزشي

نقش مدیران فوتبال در خشونت هواداران روی سکوها/ سطح سواد هواداری پایین است


یک کارشناس مطالعات فرهنگی و رسانه گفت: متاسفانه سطح سواد هواداری در فوتبال ایران پایین است و محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه یا جریمه نقدی باشگاه ها نمی تواند چنین تخلفاتی را کنترل کند.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس مطالعات فرهنگی و رسانه گفت: متاسفانه سطح سواد هواداری در فوتبال ایران پایین است و محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه یا جریمه نقدی باشگاه ها نمی تواند چنین تخلفاتی را کنترل کند.

محسن قبایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اتفاقات اخیر در دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران که توام با التهاب روی سکوهای ورزشگاه فولاد بود، اظهارکرد: ارتباط تنگاتنگی بین رفتار تماشاگران و عملکرد مدیران فوتبالی وجود دارد که باعث می شود یکسری اتفاقات حاشیه ای درون ورزشگاه ها روی سکوها رقم بخورد که ناشی از ضعف مدیران فوتبالی است که خشونت وارد ورزشگاه می شود.

او ادامه داد: در یک کشور کوچک مثل قطر که در همسایگی ما وجود دارد، جام جهانی بدون کوچک ترین اتفاقات حاشیه ای در ورزشگاه برگزار می شود.

درست است که هواداران از سراسر دنیا در قطر جمع شدند اما این موضوع فرهنگ هواداری هر کشوری است که همه آن ها را با هر وسیله ای کنار هم می نشاند و بدون هیچ خشونتی بازی تیم مورد علاقه خود را تماشا می کنند.


برچسب ها: مدیران فوتبال - ورزشگاه - محرومیت تماشاگران - جریمه نقدی باشگاه - فوتبال - مطالعات فرهنگی - مدیران فوتبالی
آخرین اخبار سرویس:

نقش مدیران فوتبال در خشونت هواداران روی سکوها/ سطح سواد هواداری پایین است

نقش مدیران فوتبال در خشونت هواداران روی سکوها/ سطح سواد هواداری پایین است