مطالب مرتبط:
به مناسبت هفته دولت؛ ارتش بیانیه صادر کرد
خبر مهم | بیانیه جدید ارتش را بخوانید!
روزنامه نگار اسراییلی: این نخستین بار است که یک طرف غیر دولتی به قوی ترین ارتش خاورمیانه حمله می کند و این ارتش قدرتمند در پاسخ می گوید: دیگر ادامه نده!
پدافند هوایی ارتش حافظ حریم هوایی کشور
آمادگی ارتش برای کمک به دولت در خدمت رسانی به مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 18:202024-08-27سياسي

ارتش بیانیه جدید صادر کرد


ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر کرده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر و در آن هفته دولت را یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی دانست که الگوی خدمتگزاری صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

متن بیانیه، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته دولت یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی است که الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

شهیدان رجایی و باهنر با تأسی از مولی الموحدین امام علی (ع)، مردم داری و خدمت را شیوه حکمرانی خود قرار داده و با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر، تصویری از مدیران تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاردند.

جمهوری اسلامی ایران در پرتو خدمات صادقانه دولتمردان خدوم و شریف، با وجود توطئه ها، فتنه ها و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان، مسیر رشد و بالندگی را روز به روز با شتاب طی نموده و در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، امروز در گام دوم انقلاب از جایگاه و منزلت منطقه ای و بین المللی شایسته برخوردار است.

بی تردید موقعیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و مدیریت جهادی مردان غیور و زنان مجاهدی است که مخلصانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی حرکت کرده ا


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - ارتش جمهوری اسلامی ایران - اسلامی - هفته دولت - ارتش جمهوری اسلامی - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

ارتش بیانیه جدید صادر کرد

ارتش بیانیه جدید صادر کرد