مطالب مرتبط:
حمله بی سابقه پهپادی مقاومت لبنان به پایگاه گولانی نشانه بهبودی حزب الله است
حمله مرگبار حزب الله لبنان به نظامیان اسراییلی با بیش از 40 کشته و زخمی/ محل غذاخوری تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در عکا هدف حمله پهپادی قرار گرفت + عکس و فیلم
افزایش شمار زخمی های و کشته های حمله حزب الله لبنان به پایگاه تیپ گولانی اسراییل
انتشار بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله به پایگاه تیپ گولانی
ضربه مهلک مقاومت لبنان به اشغالگران؛ حمله حزب الله به تیپ گولانی با 72 کشته و زخمی از نظامیان صهیونیست/ انفجارهایی در حیفا و کریوت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-14بين الملل

حمله بی سابقه حزب الله لبنان و داستان «شام آخر» سربازان لشکر گولانی


این لشکر روز یکشنبه ضربه مهلکی را در زمانی خورد که سربازان در سالن غذاخوری در پایگاه آموزشی در نزدیکی بنیامینا در جنوب حیفا در حال خوردن غذا بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، لشکر گولانی یکی از قوی ترین لشکرهای ارتش رژیم اسراییل به شمار می رود و تنها لشکری است که از زمان تأسیس اش عملیات نظامی خود را ادامه داده است و برای رهبران رژیم اشغالگر بسیار اهمیت دارد زیرا به منزله سر نیزه ارتش اسراییل است.

اما این لشکر روز یکشنبه ضربه مهلکی را در زمانی خورد که سربازان در سالن غذاخوری در پایگاه آموزشی در نزدیکی بنیامینا در جنوب حیفا در حال خوردن غذا بودند.

به گفته فعالان در شبکه های اجتماعی سربازان گمان می کردند که این شام با شام های دیگر فرق دارد اما سورپرایز زمانی رخ داد که پهپاد حزب الله از سامانه های دفاعی اسراییلی عبور کرد و وسط سالن غذاخوری اصابت کرد و شام را برای 4 سرباز اسراییلی که کشته شدند شام آخر کرد.

این جدای از آن بود که 67نظامی دیگر زخمی شدند.

این حادثه که تصاویرش از محل وقوع آن منتشر شد نشان می دهد این عملیات دردناک ترین عملیات علیه رژیم اشغالگر از از زمان آغاز طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023 تا کنون به شمار می رود که گروه های مقاومت و در رأس آنها گردان های قسام در غزه علیه رژیم اشغالگر آغاز کردند.


برچسب ها: سالن غذاخوری - سربازان - لشکر - غذاخوری - اسراییل - زمان - حزب الله
آخرین اخبار سرویس:

حمله بی سابقه حزب الله لبنان و داستان «شام آخر» سربازان لشکر گولانی

حمله بی سابقه حزب الله لبنان و داستان «شام آخر» سربازان لشکر گولانی