مطالب مرتبط:
پیش بینی قیمت دلار 9 مهر 1403؛ دلار به کریدور پنجم بازمی گردد؟
پیش بینی بورس امروز دوشنبه 9 مهر 1403
پیش بینی بورس امروز دوشنبه 9 مهر ماه 1403
پیش بینی بورس امروز دوشنبه 9 مهر 1403
پیش بینی بورس امروز دوشنبه 9 مهر ماه 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:002024-09-30اقتصادي

پیش بینی تولید 4 هزار تن کلزا در قم


رییس جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به هدف گذاری افزایش ضریب نفوذ بذر در سال جاری، گفت: امسال هدف گذاری ما کاشت 2 هزار هکتار کلزا است که عملیاتی خواهد شد و خردادماه سال آینده باید 4 هزار تن بذر کلزا تحویل دهیم.

- ایسنا/قم رییس جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به هدف گذاری افزایش ضریب نفوذ بذر در سال جاری، گفت: امسال هدف گذاری ما کاشت 2 هزار هکتار کلزا است که عملیاتی خواهد شد و خردادماه سال آینده باید 4 هزار تن بذر کلزا تحویل دهیم.

محمدرضا حاجی رضا در حاشیه هفتمین کاروان ترویج بهره وری ویژه الگوی کشت ملی که امروز 9 مهرماه همزمان با سراسر کشور در تعاونی تولید روستایی دشت کبار قم آغاز به کار کرد در گفت وگو با ایسنا، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت، اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله هم مظلومانه است و هم مقتدرانه از این منظر که در مورد شخصیتی صحبت می کنیم که عمر پربرکت خود را در راستای دفاع از حریم امامت و ولایت و محور مقاومت فدا کرد.

رییس جهاد کشاورزی استان قم با تاکید بر لزوم اثربخشی این جلسات و انتقال دانش، اظهار کرد: حلقه مفقوده اهداف ما در راستای افزایش تولید و بهره وری ورود به مباحث دانش بنیان ها است؛ امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های موجود وزارتخانه به خوبی استفاده کنیم.


برچسب ها: جهاد کشاورزی استان - هدف گذاری - جهاد کشاورزی - 4 هزار تن - هزار - کلزا - سال آینده
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 4 هزار تن کلزا در قم

پیش بینی تولید 4 هزار تن کلزا در قم