مطالب مرتبط:
امیر تتلو در زندان تنبیه انضباطی شد | تسهیلاتی به او داده می شود؟ | آخرین وضعیت 2پرونده توهین به مقدسات و تشویق به فساد و فحشا
تتلو به دلیل رفتارهای خلاف قانون در زندان مشمول تنبیهات انضباطی شده است
توضیحات جهانگیر درباره آخرین وضعیت تتلو در زندان
شوک سنگین به امیر قلعه نویی به سبک فوق ستاره جذاب استقلال
تغییر چهره جذاب «سعید پسر آقا هاشم» 20 سال بعد سریال متهم گریخت / نسبتش با امیر جعفری چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 11:052024-10-13سياسي

تنبیه انضباطی امیر تتلو در زندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا،اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز گفت: هفته گذشته هشتمین جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم با محوریت کالاهای سلامت محور  برگزار شد و در آن جلسه چالش های حوزه دارویی بررسی شد.

  وی افزود: ما همگی شاهدیم و شهادت می دهیم که در دوران کرونا، مدافعین عرصه سلامت چه خدمات بزرگی را به مردم عزیزمان داشتند و قدردان این زحمات هستیم؛ لذا بیان چالش های دارویی به بیان نادیده گرفتن زحمات آنها نیست.

وی تاکید کرد: موضوع دارو که با سلامت مردم ارتباط دارد مساله مهمی برای حاکمیت و بهداشت و درمان و بخش دارویی است؛ لذا نیاز بود جلسه ای  برگزار شد.

علت برگزاری جلسه موضوعات فراقوه ای بود که در دارو وجود دارد و لازم بود تقسیم کار صورت گیرد و از طرفی عدم اجرای برخی قوانین در این حوزه است که یا اجرا نشده یا کامل اجرا نشده بود که نیاز به بازنگری دارد.

وی افرود: نباید اجازه دهیم با قاچاق دارو در بازار سیاه روبرو باشیم؛ لذا نظارت بیشتر در این حوزه از موارد مهمی است که  مورد بررسی قرار گرفت.

چهانگیر  ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد 800 بیمارستان به سامانه رهگیری دارو وصل شده اند و حدود  300 بیمارستان همچنان به سامانه رهگیری وصل  نیستند و لازم بود در این خصوص تصمیم گیری صورت گیرد.


برچسب ها: دارو - دارویی - برگزار - پیشگیری از وقوع جرم - سلامت - بهداشت و درمان - اجرا
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه انضباطی امیر تتلو در زندان

تنبیه انضباطی امیر تتلو در زندان