مطالب مرتبط:
سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران افتتاح شد
سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران افتتاح شد
بزرگترین استودیو موشن کپچر خاورمیانه افتتاح شد
یادمان شهدای گمنام بهمیی افتتاح شد
پروژه پژوهشی مشترک دانشگاه شهید بهشتی و شهرداری تهران افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 09:502024-10-20فرهنگي

حلقه شعر آیینی با تازه ترین سروده ها افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه افتتاحیه حلقه شعر آیینی «سوره شعر» به همت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت (ع)، - برنامه افتتاحیه حلقه شعر آیینی با حضور و شعرخوانی شاعران صاحب نام عرصه شعر آیینی، عصر امروز در سالن صفارزاده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه افتتاحیه حلقه شعر آیینی سوره شعر به همت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت (ع)، با حضور و شعرخوانی شاعران صاحب نام عرصه شعر آیینی، عصر امروز در سالن صفارزاده برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، میلاد عرفان پور، شاعر و مدیر مرکز آفرینش های ادبی ضمن خوش آمدگویی به شاعران و ادیبان حاضر در جلسه اظهار داشت: فلسفه فکر کردن به چنین جلساتی و فراهم کردن مقدماتی که طی شد تا ما امروز به این جلسه برسیم از این قرار بود که جریان های گوناگون مبارکی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم و در این میان به طور خاص جریان اصلی شعر انقلاب، داعیه دار جریانی شد که ما به تعبیری می گوییم شعر انقلاب، شعر زندگی است.

این زندگی، گاهی در شعر اجتماعی، گاهی در شعر آیینی گاهی حتی در شعر عاشقانه جلوه می کند؛ و به واسطه گستردگی، اهمیت و پیچیدگی، شعر آیینی و دینی ما جزو مهمترین شعرهاست که خود تعاریف گوناگونی


برچسب ها: شعر آیینی - آفرینش های ادبی - آیینی - شاعران - افتتاح - برگزار - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

حلقه شعر آیینی با تازه ترین سروده ها افتتاح شد

حلقه شعر آیینی با تازه ترین سروده ها افتتاح شد