مطالب مرتبط:
اعتبار گذرنامه ها 10 ساله می شود؟
مدت اعتبار گذرنامه ها افزایش می یابد؟
پنج هزار و 610 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های آبرسانی در زنجان هزینه شد
فروش داروهای قاچاق و محرومیت 8 ساله ورزشکار پاورلیفتینگ
تخصیص 10 همت اعتبار برای جبران نقدینگی داروخانه ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 21:152024-10-02حوادث

اعتبار گذرنامه ها 10 ساله می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ امید نودهی از افزایش 60 درصدی صدور گذرنامه های زیارتی در ایام اربعین خبر داد و بیان کرد که با تمرکززدایی از چاپ گذرنامه در تهران، این خدمات به صورت محلی در استان های پرتقاضا ارائه شد تا زائران سریع تر مدارک خود را دریافت کنند.

در سامانه پلیس من امکان مشاهده وضعیت ممنوع الخروجی وجود دارد.

پلیس مهاجرت و گذرنامه برای جلوگیری از جعل یا سوءاستفاده از گذرنامه چه اقداماتی انجام داده است؟ برای جلوگیری از جعل گذرنامه های بین المللی تدابیر بسیاری انجام شده است که یکی از آنها جای گذاری یک تراشه الکترونیک در داخل جلد گذرنامه ها است.

با توجه به اینکه باید تمام کشورهای جهان از قوانین بین المللی برای تردد و عبور و مرور تبعیت کنند به همین منظور گذرنامه ها هم باید شاخص های امنیتی بالایی داشته باشند.

گذرنامه ایرانی یک گذرنامه معتبری است که با یک سری بهره برداری از فناوری ها و تراشه های الکترونیکی که در خود گذرنامه تعبیه شده عملاً جعل آن غیرممکن است.

حتی اگر فردی بتواند اطلاعات گذرنامه را جعل کند، تراشه داخلی جلد گذرنامه قابل جعل نیست و در سیستم های کنترل به راحتی تشخیص داده می شود که فرد از گذرنامه جعلی استفاده می کند.


برچسب ها: گذرنامه - پلیس مهاجرت و گذرنامه - بین المللی - قوانین بین المللی - مهاجرت و گذرنامه - ممنوع الخروجی - کشورهای جهان
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار گذرنامه ها 10 ساله می شود؟

اعتبار گذرنامه ها 10 ساله می شود؟