مطالب مرتبط:
شرکت HMD Global گوشی های نوکیا را حذف کرد
زباله های الکترونیکی؛ نیمه تاریک فناوری
زباله های الکترونیکی؛ نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می کنند؟  
زباله های الکترونیکی؛ روی دیگر پیشرفت فناوری
چهارمین وقف جدید شهرستان دیر در سال جاری ثبت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 11:552024-10-02اقتصادي

الکترونیکی شدن فرآیند پلمپ دفاتر تجاری ثبت شرکت ها و حذف کاغذ و رویه سنتی


مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص الکترونیکی شدن فرآیند پلمپ دفاتر تجاری ثبت شرکت ها و حذف کاغذ و رویه سنتی توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد الکترونیکی شدن فرآیند پلمپ دفاتر تجاری ثبت شرکت ها و حذف کاغذ و رویه سنتی مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص الکترونیکی شدن فرآیند پلمپ دفاتر تجاری ثبت شرکت ها و حذف کاغذ و رویه سنتی توضیحاتی ارائه کرد.

ابوالفضل نصیری در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با توجه به شکایات بسیار زیادی که تجار و بازرگانان در ارتباط با طولانی شدن فرآیند پلمپ با دفاتر کل و روزنامه داشتند و دلایل بسیار زیاد دیگری از جمله جعل، قطع شدن درختان و هزینه های سرسام آور و مباحث امور مالیاتی، بر آن شدیم که این رویه را تغییر دهیم.

وی افزود: با کمک سازمان امور مالیاتی و معاونت راهبردی قوه قضاییه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری که از سال گذشته جلسه ای تشکیل شد، در نهایت در 23 تیرماه امسال به طور رسمی این فرآیند الکترونیکی شد.

وی افزود: تاکنون هم حدود 28 هزار شخصیت حقیقی و حقوقی از طریق الکترونیکی در کمتر از 5 دقیقه کار پلمپ دفاتر الکترونیکی را انجام می دهند و می توانند بق


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - پلمپ دفاتر تجاری - ثبت شرکت - ثبت اسناد و املاک - شرکت ها - سازمان ثبت اسناد - الکترونیکی
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن فرآیند پلمپ دفاتر تجاری ثبت شرکت ها و حذف کاغذ و رویه سنتی

الکترونیکی شدن فرآیند پلمپ دفاتر تجاری ثبت شرکت ها و حذف کاغذ و رویه سنتی