مطالب مرتبط:
ماهانه 31 هزار تن آرد در آذربایجان غربی تولید و توزیع می شود
اهدای خون توسط یک هزار و 258 بانو در آذربایجان غربی/ 7.5 درصد بیش از پارسال
3656 آبادی آذربایجان غربی هدف سرشماری عمومی کشاورزی 
صدور 104 علامت استاندارد در آذربایجان غربی طی سال جاری
اغلب آسانسورهای آذربایجان غربی استاندارد نیستند/ برخورد با متخلفان در دستور کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 16:152024-10-10اقتصادي

نوسازی 3500 واحد مسکونی در آذربایجان غربی


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری نوسازی حدود سه هزار و 500 واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری آغاز شده است.

- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبرداد نوسازی 3500 واحد مسکونی در آذربایجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری نوسازی حدود سه هزار و 500 واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری آغاز شده است.

جلال تقی دخت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: از تعداد واحدهایی که عملیات نوسازی آنها آغاز شده برای یک هزار و 903 واحد پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی ادامه داد: طرح بسته های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ثبت پروانه های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته های تشویقی در رسانه ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیفات پروانه های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تاکید و قابل پیگیری در سطح شهرستان ها است.


برچسب ها: آذربایجان غربی - اداره کل راه و شهرسازی - آذربایجان - واحد مسکونی - بازآفرینی شهری - مسکن و ساختمان - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 3500 واحد مسکونی در آذربایجان غربی

نوسازی 3500 واحد مسکونی در آذربایجان غربی