مطالب مرتبط:
39 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف شد
کشف 41 پیانو قاچاق در شیراز
چادر ملو: پنالتی سوم ما سوخت
لزوم تجهیز ماشین آلات کشاورزی به دستگاه هوشمند سوخت
چادرملو: پنالتی سوم ما سوخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 09:202024-10-19اقتصادي

کشف 39 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار لطفعلی پاکباز روز شنبه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق، - فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: به همت مرزبانان از خروج بیش از 39 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل از مرزهای آبی کشور جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار لطفعلی پاکباز روز شنبه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران مرزبانی موفق شدند چهار شناور صیادی حامل سوخت قاچاق در آبراه اروند و آب های شمالی خلیج فارس که قصد خروج از آب های سرزمینی را داشت متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از شناور های توقیف شده، 39 هزار لیتر سوخت از نوع گازوییل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 9 متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله سوخت مکشوفه را بالغ بر 19 میلیارد ریال برآورد کردند که به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.


برچسب ها: مبارزه با قاچاق کالا - قاچاق - فرمانده مرزبانی - سوخت قاچاق - مبارزه با قاچاق - مرزبانی - خروج
آخرین اخبار سرویس:

کشف 39 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند

کشف 39 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند