مطالب مرتبط:
تسهیل امکان دستیابی به حمایت‌ها برای بهترین پژوهشگران کشور
چرا بمب های سنگرشکن اسراییل از پس تاسیسات اتمی فردو و نطنز بر نمی آید؟ / حمله به تاسیسات اتمی ایران به این 3 دلیل دشوار است / بدون حمایت امریکا، حمله هوایی اسراییل به تأسیسات ایران بسیار پرخطر خواهد بود / این حمله در بهترین حالت تنها برنامه هسته ای را به تأخیر می اندازد، نه اینکه آن
حقایقی جالب از بهترین کشور دنیا برای زندگی/ شهری که یک فقیر هم ندارد!
نورافکن: در بهترین چمن کل کشور بازی کردیم
در بهترین چمن کل کشور بازی کردیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 10:552024-10-05سياسي

تسهیل امکان دستیابی به حمایت ها برای بهترین پژوهشگران کشور


بنیاد ملی علم ایران درحال حاضر کمبود بودجه ندارد و مایلیم این موضوع را به اساتید اعلام کنیم که کمبود بودجه نداریم و طرح های شما را پذیرا هستیم.

- تسهیل امکان دستیابی به حمایت ها برای بهترین پژوهشگران کشور رییس بنیاد ملی علم ایران گفت: بنیاد ملی علم ایران درحال حاضر کمبود بودجه ندارد و مایلیم این موضوع را به اساتید اعلام کنیم که کمبود بودجه نداریم و طرح های شما را پذیرا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی علم ایران (INSF)، نشست جایگاه علوم پایه در بنیاد ملی علم ایران به منظور بزرگداشت روز ملی علوم پایه (بزرگداشت ابوریحان بیرونی) و با هدف گفت وگوی پژوهشگران برجسته علوم پایه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس در مورد برنامه ها و روش های حمایت بنیاد ملی علم ایران از علوم پایه برگزار شد.

علی محمد سلطانی رییس بنیاد ملی علم ایران به سخنرانی پرداخت و گفت: در روزهایی که گذشت، شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی بودیم که بد نیست در ابتدای این مراسم از آن ها یاد کنیم.

حادثه معدن طبس، شهادت فرماندهان لبنان و مخصوصاً شهید سید حسن نصرالله که گوهری برای ما بود؛ این اتفاقات ما را راهنمایی می کند تا در دنیا باید چه چیزی را دنبال کنیم.


برچسب ها: کمبود بودجه - ایران - بنیاد - علوم پایه - پژوهشگران - کمبود - بودجه
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل امکان دستیابی به حمایت ها برای بهترین پژوهشگران کشور

تسهیل امکان دستیابی به حمایت ها برای بهترین پژوهشگران کشور