موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
آمار سرقت در سبزوار بیش از 26 درصد کاهش یافت
فرمانده انتظامی: آمار سرقت در سبزوار 26 درصد کاهش یافت
رشد 2 درصدی کشف سرقت در کرمانشاه
پلیس کرمانشاه با سارقان قاطعانه برخورد کرد؛ 5866 سرقت کشف شد
کشف 9 پرونده سرقت محتویات خودرو در کهریزک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 19:152024-10-05حوادث

کشف بیش از 68 درصد سرقت ها در اهر


فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اشاره به تلاش همکاران این مجموعه برای تضمین امنیت و آسایش مردم گفت: در این راستا بیش از 68 درصد سرقت ها در این شهرستان کشف شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اشاره به تلاش همکاران این مجموعه برای تضمین امنیت و آسایش مردم گفت: در این راستا بیش از 68 درصد سرقت ها در این شهرستان کشف شده است.

  سرهنگ حسین عبدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و نام شهدای اسلام و محور مقاومت گفت: فراجا طبق قانون حافظ امنیت داخلی می باشد و امسال نیز با نامگذاری این هفته به شعار (پلیس هوشمند و مردم قانون مدار) وظیفه پلیس حفظ امنیت با همراهی و تلاش سایر نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وظایف نیروی انتظامی گفت: پلیس خادم مردم و مدیون خون شهدا است ولی بدهکار هیچ سازمانی نیست.

سرهنگ عبدی در ادامه با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان در فضای مجازی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی سعی در کمرنگ کردن دستاوردها و زحمات نظام جمهوری اسلامی ایران در بین مردم و خصوصا جوانان جامعه دارد که در این راستا مسئولان آموزشی و فرهنگی باید برای مقابله با هرگونه آسیب ها و تهدیدهای دشمنان آموزش ها و آگاهی های لازم را به جوانان بدهند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - شهرستان - انتظامی - نیروی انتظامی - فرمایشات مقام معظم رهبری - شهرستان اهر
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 68 درصد سرقت ها در اهر

کشف بیش از 68 درصد سرقت ها در اهر