مطالب مرتبط:
طرح الگوی کشت پاییزه؛ افزایش تولید و رونق بخش کشاورزی
من بخش مد آمازون را جست وجو کردم در اینجا 22 بهترین معاملات اولیه پرایم دی وجود دارد
تصاویر/ ابراز خوشحالی مردم شهر دندی بخش انگوران در پی موشک باران مواضع رژیم صهیونسیتی
تصاویر / تجمع مردم انقلابی بخش سندرک در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونستی
فیلم / پرویز کدخدایی؛ جهادگری نمونه در بخش بنت نیکشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 10:202024-10-02اقتصادي

گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی ضرورت انکارناپذیر بخش کشاورزی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: گسترش مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی در راستای افزایش بهره وری ضرورت انکارناپذیر بخش کشاورزی در استان است.

- اردبیل- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: گسترش مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی در راستای افزایش بهره وری ضرورت انکارناپذیر بخش کشاورزی در استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوبخت اژدری صبح چهارشنبه در جلسه کمیته بهره وری سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی بهره وری در حوزه کشاورزی توسعه مکانیزاسیون و استفاده از ماشین آلات مدرن و بروز شده است که در راستای همین سیاست جهاد کشاورزی تمامی سعی و اهتمام خود را به نوسازی و بروز رسانی ماشین آلات کشاورزی کرده است.

وی افزود: نیروی انسانی به عنوان محور توسعه بوده و در حوزه کشاورزی توجه به نیروی متخصص و توانمند برخوردار از دانش روز جهانی می تواند بستر لازم را برای توسعه و عمران و آبادانی و بهره وری بخش کشاورزی فراهم آورد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین با اشاره به مسئله مهم آب کشاورزی با بیان اینکه آبیاری سنتی به هیچ وجه راهکار مناسبی برای افزایش تولید در کشاورزی نیست، ادامه داد: باید تمامی سعی خود را بکار گیریم تا با استفاده از شیوه های نوین آبیاری تحت فشار و انتقال از طریق لول


برچسب ها: کشاورزی - صنایع تبدیلی و تکمیلی - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی - صنایع تبدیلی - جهاد کشاورزی استان - مکانیزاسیون
آخرین اخبار سرویس:

گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی ضرورت انکارناپذیر بخش کشاورزی است

گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی ضرورت انکارناپذیر بخش کشاورزی است