مطالب مرتبط:
این روز ها بانک اهداف اصلی صهیونیست ها کودکان هستند تا نسلی برای مقاومت در آینده باقی نماند
عراقچی: اسراییل حمله کند، پاسخ می دهیم| بانک اهداف، مشخص است
عراقچی: به حمله اسراییل پاسخ می دهیم؛ بانک اهداف مشخص است
اسراییل حمله کند، پاسخ می دهیم/بانک اهداف، مشخص است
عراقچی: اسراییل حمله کند، پاسخ می دهیم/ بانک اهداف، مشخص است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 14:002024-10-20سياسي

رضایی: خویشتنداری مقاومت به پایان رسید/ بانک اهداف به روزرسانی شده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صهیونیست ها را ماشین کشتار آمریکایی ها و غرب وحشی دانست و گفت: خویشتنداری مقاومت به پایان رسیده و هر که در پرونده صهیونیست ها دخیل باشد تادیب خواهد شد و با آنها برخورد می شود.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صهیونیست ها را ماشین کشتار آمریکایی ها و غرب وحشی دانست و گفت: خویشتنداری مقاومت به پایان رسیده و هر که در پرونده صهیونیست ها دخیل باشد تادیب خواهد شد و با آنها برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر اطلاع داشتن از حمله صهیونیست ها نشان می دهد که هیچ فاصله و تفاوتی میان آمریکایی ها و صهیونیست ها وجود ندارد و رژیم اسراییل تبدیل به یکی دیگر از پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه شده است؛ طبیعتا ما نیز در پاسخ تفاوتی میان این دو قائل نیستیم.

وی افزود: رویکرد مقاومت در یک سال اخیر درگیری صرف با رژیم صهیونیستی بوده و تلاش داشته که جنگ و تبعات آن به سایر بازیگران و جغرافیای منطقه کشیده نشود اما آن چه امروز و پس از طی فرآیند یک ساله شاهد آن بوده و هستیم این است که برخی کشورها مانند ایالات متحده، انبار مهمات و کارفرمای جنگ شده اند.


برچسب ها: صهیونیست ها - صهیونیست - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - سخنگوی کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت ملی - آمریکایی ها - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: خویشتنداری مقاومت به پایان رسید/ بانک اهداف به روزرسانی شده است

رضایی: خویشتنداری مقاومت به پایان رسید/ بانک اهداف به روزرسانی شده است