مطالب مرتبط:
معلمان منشا تحول در جامعه هستند
5 نقش پژوهشکده چای در تحول این صنعت
قالیباف: خدا نگذرد از کسانی که می خواهند تخم تفرقه را در کشور بپاشند/ هر کسی به هر دلیل و با هر توجیهی نزاع در جامعه اسلامی ایجاد کند، عمله دشمن اسلام است/ هرگز بر اساس قومیت و مذهب جامعه را خط کشی نکنیم
تحول آبی زاهدان با همت جهادی
دستگاه قضایی در تمام عالم ملاک سلامت جامعه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 11:452024-10-17اجتماعي

معلمان منشأ تحول در جامعه هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فضای تحول از مدرسه آغاز می شود و معلمان منشأ این تحول هستند.

- زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فضای تحول از مدرسه آغاز می شود و معلمان منشأ این تحول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اسماعیلی، ظهر پنجشنبه در گردهمایی هزار نفری نومعلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: اگر مانند انبیا بتوانیم یک نفر را احیا کنیم مانند این است که یک جامعه را احیا کردیم و معلمان در تداوم مسیر پیامبران در راستای تربیت انسان ها موثر هستند.

وی ابراز کرد: تحقیقات جامعه شناسان نشان می دهد چند گروه مرجع وجود دارد که مردم به آن ها اعتماد می کنند که معلمان یکی از آن ها بوده و خانواده با اطمینان ثمره های زندگی خود را به مدارس می سپارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه فضای تحول از کلاس آغاز می شود و باید آن را در سطح جامعه جاری کرد، یادآور شد: انتقال اندیشه، تفکر، نظم، انضباط و مهارت از طریق آموزش و پرورش اتفاق می افتد و معلمان منشأ تحول در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی توسط معلمان پرورش می یابد، تصریح کرد: اگر این روند به درستی محقق نشود، کشور به سیاست های حوزه های مختلف دست نمی یابد.


برچسب ها: مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - آموزش و پرورش - معلمان - استان زنجان - تحول - فارغ التحصیلان دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

معلمان منشأ تحول در جامعه هستند

معلمان منشأ تحول در جامعه هستند