مطالب مرتبط:
منزل و کتابخانه آیت الله طالقانی ثبت ملی می شود
قرارگیری بامبو لیالستان در مسیر ثبت ملی
2 یادمان دفاع مقدس آذربایجان غربی ثبت ملی شد
ثبت ملی 2 یادمان دفاع مقدس در آذربایجان غربی
2 یادمان دفاع مقدس در آذربایجان غربی ثبت ملی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 13:302024-10-09اقتصادي

869 اثر ثبت ملی در کردستان قرار دارد


قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی گفت: 869 اثر ثبت ملی در کردستان وجود دارد دارد که 203 مورد آن مربوط به بناهاست.

- سنندج-قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی گفت: 869 اثر ثبت ملی در کردستان وجود دارد دارد که 203 مورد آن مربوط به بناهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی اقتصاد میراث فرهنگی ویژه بناها و اماکن تاریخی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: فعالیت بخش خصوصی در هر استانی زمینه پیشبرد اهداف و فعالیت ها را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه ورود سرمایه گذاران به بخش گردشگری و بناهای تاریخی در راستای پایداری و احیای این بناها مؤثر است، افزود: واگذاری بناهای تاریخی از طریق صندوق احیا به بخش خصوصی مزایایی دارد که جذب توریست به این اماکن اثرگذاری بیشتری دارد.

قائم مقام مدیرعامل صندوق توسعه احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی، اذعان کرد: براساس دیدگاه گردشگران و توریست های داخلی و خارجی بهترین بناهای پذیرایی و اقامتی کشور مربوط به بناهایی است که در لیست صندوق احیا قرار دارند.

ابراهیمی، مزیت بعدی بناهایی که از طریق صندوق احیای بناهای تاریخی واگذار می شود را نوع قراردادهای آنها دانست و تصریح کرد: صندوق بعد از 20 سال از تأسیس و فعالیت به ی


برچسب ها: اماکن تاریخی - صندوق توسعه - تاریخی - کردستان - قائم مقام - بناهای تاریخی - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

869 اثر ثبت ملی در کردستان قرار دارد

869 اثر ثبت ملی در کردستان قرار دارد