مطالب مرتبط:
چای ترش برای لاغری | آیا چای ترش برای کاهش وزن معجزه می کند؟
بهترین قرص برای سفیدی پوست صورت و بدن
روش عالی از لاغری سریع و راحت در خانه
با معجزه پیاز برای دیابتی ها آشنا شوید
معجزه قهره برای انسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 09:552024-09-30پزشكي

قرص‎های لاغری و چاقی معجزه نمی‎کنند


مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر این که در مورد کاهش و افزایش وزن، معجزه ای در کار نیست، گفت: تبلیغات های فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای برای سودجویی است.

- ایسنا/یزد مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر این که در مورد کاهش و افزایش وزن، معجزه ای در کار نیست، گفت: تبلیغات های فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای برای سودجویی است.

مهم ترین روش لاغری یا چاقی افراد، اصلاح الگوی زندگی شامل استفاده از غذای سالم و تحرک بدنی کافی است.

با توجه به شرایط زندگی امروزی و تغییر الگوی زندگی، ماشینی شدن کارها و کم شدن تحرکات بدنی و از سوی دیگر تغییر الگوی تغذیه مردم و سوق یافتن آن به سمت غذاهای پرکالری، افزایش وزن و چاقی یکی از بزرگترین مشکلات جوامع امروزیست؛ مشکلی که بسیاری را به طور روزافزونی متمایل به استفاده از داروهای لاغری و کاهش وزن کرده است.

هرچند موضوع سلامتی و تناسب اندام، مسئله بسیار حائز اهمیتی است اما بهره گرفتن از هر شیوه ای برای دستیابی به این هدف نیز منطقی نیست و بارها در اخبار و از نزدیکان خود شنیده ایم که برخی افراد به دلیل مصرف خودسرانه داروهای مختلف اعم از چاقی یا لاغری، گرفتار عوارض جبران ناپذیری شده اند و نه تنها به تناسب اندام مد نظرشان نرسید


برچسب ها: شبکه های ماهواره ای - دانشگاه علوم پزشکی - شبکه های ماهواره - افزایش وزن - دانشگاه علوم - الگوی زندگی - فضای مجازی
آخرین اخبار سرویس:

قرص‎های لاغری و چاقی معجزه نمی‎کنند

قرص‎های لاغری و چاقی معجزه نمی‎کنند