مطالب مرتبط:
حل مسائل محلی استان گیلان با کلینیک گیاه پزشکی دانشگاه آزاد رشت
برنامه تحویل آب در شبکه اراضی سامانه گرمسیری استان ایلام مشخص شد
مهلت دریافت معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه ها تمدید شد
با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت هواپیمایی چابهار همراه با دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان
«ونوشک» محصولی با ارزش و اقتصادی در دل کوه های ایلام| صنایع تبدیلی در استان ایجاد شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 08:102024-10-18دانش

پذیرش 2263نفر درسال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور استان ایلام


رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام از رشد 16 درصدی پذیرفته شدگان در این دانشگاه خبر داد و گفت: 2263نفر در سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور استان ایلام را انتخاب کرده اند.

- پذیرش 2263نفر درسال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور استان ایلام ایسنا/ایلام رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام از رشد 16 درصدی پذیرفته شدگان در این دانشگاه خبر داد و گفت: 2263نفر در سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور استان ایلام را انتخاب کرده اند.

دکتر فرزاد اسفندیاری در گفت و گو با ایسنا ، با اشاره به رشد 16 درصدی پذیرفته شدگان در این دانشگاه ، اظهار کرد: برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور را مهم ترین اولویت دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه پ با دریافت کمترین میزان شهریه بهترین خدمات آموزشی را با شرایط یکسان در سراسر کشور ارائه می دهد و تاکنون نیزتوانسته عدالت آموزشی را به شکل مطلوبی برای تمامی دانشجویان برقرار کند.

وی گفت: کمترین شهریه دربین دانشگاه ها، امکان مهمان در مراکز دیگر، امکان انتخاب محل آزمون و برگزاری کلاس های الکترونیکی و حضوری و وام صندوق رفاه از جمله خدمات حائز اهمیت و مزیت این دانشگاه برای دانشجویان و علاقه مندان است.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه تصریح کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی س


برچسب ها: دانشگاه پیام نور - دانشگاه - استان ایلام - سال تحصیلی جدید - پیام نور - رییس دانشگاه پیام نور استان - سال تحصیلی جدید دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 2263نفر درسال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور استان ایلام

پذیرش 2263نفر درسال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور استان ایلام