مطالب مرتبط:
رژیم اسراییل به «نابودی» سیستم بهداشتی غزه متهم شد/ اقدامات رژیم صهیونی هم جنایات جنگی و هم جنایت علیه بشریت محسوب می شود/ صهیونیست ها به کشتن و شکنجه عمدی پرسنل پزشکی و هدف قرار دادن خودروهای پزشکی هم متهم هستند
عضو مجلس خبرگان: صهیونیست ها «ضاحیه» لبنان را به غزه دوم تبدیل کرده اند
کشته شدن یک نظامی صهیونیست در جنوب نوار غزه
پرواز بادبادک ها به یاد کودکان غزه در بجنورد
هلاکت نظامی صهیونیست در غزه/ نبرد سنگینی جریان دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 10:352024-10-12بين الملل

موشک های صهیونیست ها کودکان غزه را در گهواره هم تعقیب می کنند


در سایه مرگ حاکم بر نوار غزه و در وسط حملات مستمر رژیم صهیونیستی به این باریکه، صدای گریه نوزادی که روز جمعه به دنیا آمد، به گوش رسید اما گریه برای دردهای ناشی از جراحتی بود که تنها چند ساعت پس از تولد در حمله اشغالگران دچار شد.

- موشک های صهیونیست ها کودکان غزه را در گهواره هم تعقیب می کنند در سایه مرگ حاکم بر نوار غزه و در وسط حملات مستمر رژیم صهیونیستی به این باریکه، صدای گریه نوزادی که روز جمعه به دنیا آمد، به گوش رسید اما گریه برای دردهای ناشی از جراحتی بود که تنها چند ساعت پس از تولد در حمله اشغالگران دچار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع پزشکی اعلام کردند که یک نوزاد دختر تنها چند ساعت پس از تولد، در حمله رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی در شمال نوار غزه زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با بمباران و حملات هوایی شدید و هدف قرار دادن هر فردی که در خیابان های اصلی و فرعی مشاهده شود، برای هفتمین روز پیاپی به محاصره شمال غزه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری روسیا الیوم ، رژیم اشغالگر این اقدامات را با هدف کوچاندن ده ها هزار تن از ساکنان این مناطق که خانه ها و پناهگاه ها را ترک نمی کنند، انجام می دهد اما ساکنان شمال حاضر نشدند خانه های خود را رها کرده و به جنوب بروند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیست - صهیونیستی - نوار غزه - صهیونیست ها - کودکان غزه - حمله رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

موشک های صهیونیست ها کودکان غزه را در گهواره هم تعقیب می کنند

موشک های صهیونیست ها کودکان غزه را در گهواره هم تعقیب می کنند