مطالب مرتبط:
حمایت از سلامت روان برای دانش آموزان
تقویت صندوق تثبیت در حمایت از بازار سرمایه در دستور کار
تقویت صندوق تثبیت در حمایت از بازار سرمایه در دستور کار
تاثیر رژیم غذایی بر سلامت روان
ضرورت ارتقاء و حفظ سلامت روان مادر در دوران بارداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 11:352024-10-15پزشكي

مدیران باید برای حمایت از سلامت روان محیط کار آموزش ببینند


کارشناس سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کارفرمایان باید به مدیران آموزش دهند تا عوامل استرس زا را در محل کار شناسایی و با آن مقابله کنند.

- قزوین- کارشناس سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کارفرمایان باید به مدیران آموزش دهند تا عوامل استرس زا را در محل کار شناسایی و با آن مقابله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا یوسفی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی سلامت اظهار کرد: روز جهانی سلامت روان هر ساله در 18 مهر ماه برگزار می شود و هدف کلی آن افزایش آگاهی در مورد مسائل بهداشت روان در سراسر جهان و بسیج تلاش ها برای حمایت از سلامت روان است.

وی با بیان اینکه موضوع امسال زمان اولویت دادن به سلامت روان در محیط کار فرا رسیده است است، افزود: محیط های کار ایمن و سالم می توانند به عنوان یک عامل محافظتی برای سلامت روان عمل کنند.

شرایط ناسالم، از جمله انگ، تبعیض، و قرار گرفتن در معرض خطراتی مانند آزار و اذیت و سایر شرایط بد کاری، می تواند خطرات قابل توجهی را به همراه داشته باشد که بر سلامت روان، کیفیت کلی زندگی و در نتیجه مشارکت یا بهره وری در کار تأثیر بگذارد.

یوسفی تصریح کرد: مشکلات سلامت روان از طریق افزایش غیبت، کاهش بهره وری و افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی، تأثیر مستقیمی بر محیط های


برچسب ها: سلامت روان - دانشگاه علوم پزشکی قزوین - معاونت بهداشت دانشگاه - سلامت - دانشگاه علوم پزشکی - روان - معاونت بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید برای حمایت از سلامت روان محیط کار آموزش ببینند

مدیران باید برای حمایت از سلامت روان محیط کار آموزش ببینند