مطالب مرتبط:
سردار کارگر انتصاب «مخبر » را به عنوان مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت
یادواره شهدا نقش مهمی درتقویت ارزش های انقلاب اسلامی دارد
شهدا صاحب و میدان دار اصلی انقلاب اسلامی هستند
رهبر انقلاب: امروز برخی جمهوری اسلامی را ملامت می کنند که با دنیا بد است، اگر مقصود این است که ما با نظام سلطه مخالفیم، بله، این درست است
مواضع اصولی و منطقی رییس جمهور در سازمان ملل برگرفته از گفتمان انقلاب اسلامی است        
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 22:552024-09-25سياسي

سردار فدوی: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای والامقام پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و همه باید مطمئن باشند که حرکت در مسیر شهدا عاقبت بخیری و نتیجه آن ورود به بهشت است.

- ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای والامقام پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و همه باید مطمئن باشند که حرکت در مسیر شهدا عاقبت بخیری و نتیجه آن ورود به بهشت است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی چهارشنبه چهارم مهرماه در همایش فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج ادارات استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی تکلیفی را انجام دادند که این کار هزاران سال باید گرامی داشته شود.

وی با اشاره به سلطه گری جبهه باطل در رژیم طاغوت گفت: وقتی ندای انقلاب اسلامی در عالم سرداده شد نظام سلطه به وحشت افتاد که اگر این ندای حق گسترش پیدا کند بساط سلطه گری را بر می چیند، بر همین اساس بود که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، علیه نظام توطئه افکنی کردند.

وی بیان کرد: مردم در سال 1342 به دنبال ندای حقی رفتند که امام راحل آن را سر داد و نهضت اسلامی آغاز شد و خدای تعالی نصرت کرد تا انقلاب به پیروزی رسید و در طول عمر با برکت آن هر توطئه ای علیه این ملت با شکست مواجه شد.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - فرمانده کل سپاه پاسداران - جانشین فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - اسلامی - انقلاب - فرمانده کل سپاه
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

سردار فدوی: شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند