مطالب مرتبط:
یادواره شهدای ورزشکار استان فارس
یادواره شهدای ورزشکار استان فارس
تصاویر/ یادواره شهدای ورزشکار استان فارس
اجلاسیه شهدای ورزشکار استان فارس
اجلاسیه بزرگداشت شهدای ورزشکار استان فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 12:552024-10-18سياسي

برگزاری 7400 یادواره برای شهدای استان فارس در سال جاری


فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه بزرگترین رویداد استان در سال جاری دومین اجلاسیه 15 هزار شهید است، گفت: برای این موضوع تاکنون 7 هزار و 400 یادواره برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی صبح جمعه در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ روایت اقتدار در شیراز با بیان این موضوع که رهبر معظم انقلاب برای بزرگداشت شهدا دو نکته یاد و پیام شهیدان را فرمودند، گفت: ما در راستای یاد شهیدان تاکنون 7 هزار و 400 یادواره شهدا بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری اجلاسیه 15 هزار شهید استان فارس، برنامه ریزی و بیشتر آن را اجرا کردیم.

وی با اشاره به اینکه این کار بی نظیر بوده و من فکر نمی کنم در استانی از کشور این حجم از برنامه های یادواره شهدا اجرا شده است، ادامه داد: این برنامه ها از یادواره یک شهید در یک خانه تا یادواره های متعدد شهدا در روستاها، بخش ها، شهرستان و یگان های مختلف نظامی برگزار شد.

سردار بوعلی افزود: در برنامه ریزی های انجام شده تلاش شد همه توفیق ادای دین به شهدا داشته باشند و الحمدلله تمام دستگاه ها خیلی خوب پای کار آمدند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین با اشاره به نمایشگاه روایت اقتدار شیراز گفت: با اجرای این نمایشگاه رسماً شروع برنامه نهایی اجلاسیه 15 هزار شهید فارس است و ما در این نمایشگاه از


برچسب ها: یادواره - استان فارس - استان - یادواره شهدا - شهدا - شهید - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 7400 یادواره برای شهدای استان فارس در سال جاری

برگزاری 7400 یادواره برای شهدای استان فارس در سال جاری