مطالب مرتبط:
حجت الاسلام محسنی اژه ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان سمنان سفر می کند
عکس: عیادت محسنی اژه ای از مجروحان لبنانی
در دیدار محسنی اژه ای با همسر مهدی کروبی چه گذشت؟ /حسین کروبی: ماموران در طبقه اول منزل پدرم مستقر هستند /حکومت تحمل نظرات پدرم را داشته باشد
سفر استانی اژه ای به سمنان
در دیدار محسنی اژه ای با همسر مهدی کروبی چه گذشت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 21:552024-09-25سياسي

وعده طرح تنش آبی و معضل تصادفات میامی در سفر محسنی اژه ای


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر به استان سمنان با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان میامی با مردم دیدار و گفت وگو کرد.

- وعده طرح تنش آبی و معضل تصادفات میامی در سفر محسنی اژه ای ایسنا/سمنان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر به استان سمنان با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان میامی با مردم دیدار و گفت وگو کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 4 مهرماه در جریان سفر به استان سمنان با برگزاری میز خدمت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان میامی ضمن دیدار و گفت وگو با مردم به سوالات و درخواست های مراجعین پاسخ گفت.

بابایی در گفت وگو با مردم ضمن ابلاغ سلام رییس دستگاه قضا و ارائه گزارشی از سفر به مردم، گفت: حدود 14 مشکل اصلی توسط مسئولین شهر مطرح شده است که همه آن ها مورد رسیدگی در شورای عالی قضایی که فردا در مرکز استان برگزار خواهد شد مطرح خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی وجود 250 کیلومتر جاده مواصلاتی است که به علت پایین بودن استانداردها و کمبود عوامل ایمنی زا آمار تصادفات جاده ای در آن بالاست و باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

بابایی همچنین با طرح سایر مشکلات از جمله تنش آبی در شهرستان گفت: تلاش خواهیم کرد برای مشکلات مطرح شده مصوباتی را اخذ کنیم تا بخشی از مشکلات شهرستان حل شود.


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - امام حسن مجتبی - شهرستان میامی - استان سمنان - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

وعده طرح تنش آبی و معضل تصادفات میامی در سفر محسنی اژه ای

وعده طرح تنش آبی و معضل تصادفات میامی در سفر محسنی اژه ای