مطالب مرتبط:
زباله های الکترونیکی؛ نیمه تاریک فناوری
آواز بهشتی؛ پسره تو کوچه تاریک یهو ترانه سیل اومد رو خوند همه از پنجره وایسادن تماشا
سمت تاریک عاشقانه: افکار بد جرقه رفتار بد می زند
آتش بار دیگر در پارک ملی تندوره درگز زبانه کشید
برای واگن های جدید مترو جای پارک نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 13:052024-10-03سياسي

پارک های کرج تاریک است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت امنیت شهروندان در پارک ها در شب، گفت: روشنایی بوستان های کرج در شأن یک کلانشهر نیست.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت امنیت شهروندان در پارک ها در شب، گفت: روشنایی بوستان های کرج در شأن یک کلانشهر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی در صد و هشتاد و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: روشنایی بوستان ها و پارک ها پس از احداث باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه پارک ها و بوستان های تاریک زمینه را برای بروز جرم و بزه فراهم کرده و موجب کاهش امنیت شهروندان می شود، افزود: ضرورت دارد تا روشنایی پارک ها سریعا در دستور کار قرار گرفته و محقق شود.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت های خود به حضور سگ های با صاحب در پارک ها و بوستان ها اشاره کرد و افزود: این حیوانات مهمانان ناخوانده ای هستند که باعث اذیت و آزار شهروندان می شود.

رحیمی با یادآوری این موضوع که این موضوع در وظایف شهرداری ها قرار ندارد، گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی می توانند به عنوان دادگری به این موضوع ورود کنند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر کرج - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - پارک ها - کمیسیون شهرسازی و معماری - بوستان ها - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

پارک های کرج تاریک است

پارک های کرج تاریک است