مطالب مرتبط:
اکسیوس: اختلافات بین آمریکا و اسراییل در مورد ماهیت و گستره پاسخ به ایران کاهش یافته / برنامه های فعلی در واکنش به تهران هنوز کمی تهاجمی تر از چیزی است که کاخ سفید ترجیح می دهد
اختلافات بین آمریکا و اسراییل در مورد ماهیت و گستره پاسخ به ایران کاهش یافته / برنامه های فعلی در واکنش به تهران هنوز کمی تهاجمی تر از چیزی است که کاخ سفید ترجیح می دهد
بیدارباش به اقتصاد آمریکا: اکونومیست درباره بازگشت ترامپ به کسب وکارها هشدار داد
چرا ترامپ می تواند برنده انتخابات آمریکا باشد؟
ترامپ یا هریس؛ تغییری در حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی وجود ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 16:202024-10-11بين الملل

اوباما: آمریکا به «4 سال دیگر» ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد


اوباما در جریان یک سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا به صورت مستقیم از رای دهندگان مرد خواست تا به ترامپ رای ندهند و از هریس در انتخابات پنج نوامبر ریاست جمهوری آمریکا حمایت کنند.

- اوباما: آمریکا به 4 سال دیگر ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد اوباما در جریان یک سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا به صورت مستقیم از رای دهندگان مرد خواست تا به ترامپ رای ندهند و از هریس در انتخابات پنج نوامبر ریاست جمهوری آمریکا حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا حامی سرسخت کامالا هریس کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری است و این سخنرانی در دانشگاه پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا در حالی برگزارش شد که هریس در نوادا و آریزونا در حال برگزاری کارزار انتخاباتی خود بود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، اوباما در اظهاراتی که ترامپ را هم به خاطر شخصیت و هم به خاطر پیشنهادهای سیاسی اش مورد انتقاد قرار داد، به رای دهندگان مرد اشاره کرد و از آنها خواست تا به هریس رای بدهند.

وی افزود: متاسفم، آقایان.

من این را به ویژه در مورد برخی از مردان متوجه شده ام که فکر می کنند رفتار ترامپ، قلدری و سرکوب کردن مردم نشانه قدرت است.

من اینجا هستم تا به شما بگویم این قدرت واقعی نیست.


برچسب ها: ایالت پنسیلوانیا - ریاست جمهوری آمریکا - اوباما - ریاست جمهوری - انتخابات - آمریکا - پنسیلوانیا
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: آمریکا به «4 سال دیگر» ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد

اوباما: آمریکا به «4 سال دیگر» ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد