مطالب مرتبط:
بزرگداشت روز ملی حافظ در شیراز
آیین بزرگداشت روز ملی «حافظ» در شیراز
(تصاویر) بزرگداشت حافظ شیرازی
بزرگداشت روز حافظ
روز بزرگداشت حافظ شیرازی؛ سراینده عشق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 15:102024-10-11فرهنگي

بزرگداشت حافظ در دیار هگمتانه برگزار شد


بزرگداشت حافظ با حضور پیشکسوتان شعر و ادب در دیار هگمتانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با 20 مهرماه روز حافظ، بزرگداشت این شاعر بزرگ در دیار حکیم هزاره ها و باباطاهر عریان با حضور پیشکسوتان شعر و ادب برگزار شد.

در این مراسم که در سالن شهید آوینی برگزار شد؛ استقبال بسیاری از سوی مشتاقان و علاقمندان این شاعر بزرگ صورت گرفته بود و سالن مملو از جمعیت انبوهی بود که تعدادی هم ایستاده برنامه را دنبال می کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم ضمن تبریک این روز به علاقمندان و ادیبان و شاعران اظهار کرد: حافظ شخصیتی است که بعد از گذشت صدها سال همچنان از می خم او علاقمندان و دلباختگان و اهل عرفان و معرفت بهره مند می شوند.

مسعود ویژه با بیان اینکه امروز روزی برای گرامیداشت این شاعر و غزل سرای بزرگ کشورمان است، افزود: بهره مندی از چنین شخصیتی که همچنان هم در جای جای کشور ما از او به نیکی یاد می شود، بسی ارزشمند است که همچنان بر مشتاقان او روز به روز افزوده می شود.

وی ضمن قدردانی از انجمن حافظ خوانی و خانه شعر و ادب برای برپایی این مراسم بیان کرد: انجمن حافظ خوانی گاهنامه ای را منتشر کرده و مطالبی را از حافظ شناسان منتشر می کند که بسیار ارزشمند است و هر کسی به نوعی ارادت خود را به این عارف بزرگ نشان می دهد


برچسب ها: برگزار - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - بزرگداشت - بزرگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - پیشکسوتان
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حافظ در دیار هگمتانه برگزار شد

بزرگداشت حافظ در دیار هگمتانه برگزار شد