مطالب مرتبط:
چهار پیشنهاد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی برای جلوگیری از تکرار فاجعه معدن طبس: به روزرسانی قوانین ایمنی کار و فرایند اجرا و نظارت بر اجرای آن ها/تقویت سندیکاها و تشکل های کارگری/ به روز کردن فناوری های بهره برداری/بازنگری در شرایط واگذاری ها
افق پیش روی ملت و نظام ایران اسلامی روشن است
امام خمینی (ره): جنگ آزمایشی مهم برای انقلاب اسلامی ایران است
جلیلی: زن، زندگی، آزادی نقاط قوت اندیشه دینی جمهوری اسلامی است
رایزنی سفیر ایران برای آزادی تنها حاجی ایرانی از عربستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 09:452024-09-25سياسي

ملت های آزادی خواه از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند


بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: ملت های آزادی خواه و کشورهای مسلمان در مسیر مبارزه با ظلم از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند.

- ملت های آزادی خواه از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: ملت های آزادی خواه و کشورهای مسلمان در مسیر مبارزه با ظلم از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: گفت: جایگاه والای امروز ایران اسلامی به واسطه مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس و خون پاک شهدا است.

وی به تلاش دشمنان بر فاصله گرفتن از مسیر شهدا و امام راحل اشاره کرد و گفت: همه ما باید در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان جنگ نابرابری را به ملت ایران تحمیل کردند تا به واسطه آن ملت را از مسیر روشن خود باز دارند اما ملت شریف ایران با استعنات الهی و تحت فرامین امام خمینی (ره) این نقشه شوم را نقش بر آب کرد.

حسین نژاد بر عمق استراتژیک ایران اسلامی در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: ملت های آزادی خواه و کشورهای مسلمان در مسیر مبارزه با ظلم از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند.


برچسب ها: انقلاب اسلامی ایران - انقلاب اسلامی - استاندار خراسان شمالی - خراسان شمالی - الگوبرداری - آزادی خواه - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ملت های آزادی خواه از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند

ملت های آزادی خواه از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند