مطالب مرتبط:
ادبیات سَده اخیر مدیون تهران است/ نیما در تهران، نیما شد
ادبیات سَده اخیر مدیون تهران است/ نیما در تهران، نیما شد
مودب: ادبیات سَده اخیر مدیون تهران است/ نیما در تهران، نیما شد
مودب: ادبیات سَده اخیر مدیون تهران است/ نیما در تهران، نیما شد
ده ها نیروی امنیتی و اطلاعاتی اسراییل در حمله سپاه کشته شدند /وقتی موشک ها به مواضع اسراییل اصابت کرد، نوع ادبیات آنها عوض شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 17:202024-10-10سياسي

ادبیات سَده اخیر مدیون تهران است!


اگرچه شاعران 4 دهه اخیر از بچه های شهرستان بودند اما در تهران شعر جدی گفتند و از این منظر باید متوجه نقش و اهمیت تهران در فرهنگ و ادبیات مان باشیم.

- علی محمد مؤدب می گوید: اگرچه شاعران 4 دهه اخیر از بچه های شهرستان بودند اما در تهران شعر جدی گفتند و از این منظر باید متوجه نقش و اهمیت تهران در فرهنگ و ادبیات مان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، اولین شب شعر شب های تهران عصر روز گذشته (چهارشنبه، 18 مهر) با اجرای رضا زنگنه و تک نوازی ایمان جمشیدی در خانه موزه نیما برگزار شد.

در ابتدای این نشست رضا زنگنه، شاعر و مجری این شب شعر که توسط مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مدرسه سه نقطه و همراهی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد، گفت: دلمان می خواست در خانه نیما -و در مجاورت خانه سمین و جلال-، دور هم جمع شویم و در یکی از میراث مهم فرهنگی و ادبی شهر مقداری توجه مان را به این داشته ها بیشتر کنیم.

خیلی اوقات رویدادهای ادبی، جلسات، نشست ها و همایش ها به نوعی براساس مسائل زمان مند و مناسبتی برگزار می شود که ارزشمند است.

گاهی هم جلسات مستمر است؛ اما به بهانه یک موضوع و شهر و مشترکات فرهنگی و اجتماعی مان گاهی می توانیم کنار هم جمع شویم و کنار این گفت وگوها ذوق خودمان را در خطوط موازی و مشابه به اشتراک بگذاریم.


برچسب ها: تهران - سازمان زیباسازی شهر تهران - ادبیات - رضا زنگنه - ادبی - فرهنگ - سازمان زیباسازی
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات سَده اخیر مدیون تهران است!

ادبیات سَده اخیر مدیون تهران است!